• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Cici

#26
2. ročník / Re: OOP
08.12.2011, 08:32:26
Quote from: veteran on  07.12.2011, 20:30:54Teda ešte inak povedané, screencasty u mňa suplujú cvičenia. Žiaľbohu, ja nie som žiaden génius, ktorý to celé pochopí z prednášok - osobne považujem prednášky z tohto predmetu za zbytočné. Radšej mohli byť dve cvičenia - a nie typu "ta tam na Moodli mate scenar, ta robte". Ja viem, je to VŠ, ale cvičenia takéhoto typu vlastne ani nemusia byť. Bohate stačilo rovno na začiatku semestra vypísať konzultačné hodiny a dovi-dopo...
Quote from: xxx3 on  07.12.2011, 19:05:41
mirek .. zas nie kazdy musi len opisovat tie zdrojaky, napriklad ja si to robim sam, ale ked s niecim uz fakt neviem pohnut alebo mi hadze nejake chyby a neviem prist nato co s tym tak sa pozriem do tych tutorialov a pridem na chybu, opravim si a je to ... co je na tom zle ? ... alebo sa niekto moze z toho aj ucit, pozrie si to a potom spravi aj sam

A čo tak sa spýtať na cvičení (alebo spolužiaka ktorý to možno vie) keď niečo neviem? Od toho tie cvičenia hádam sú. Teda aspoň s Mirekom je to tak že tie cvičenia sú o otázkach a odpovediach ... Javu som videl prvý krát tiež v septembri, nerobím textovku ale Freda (alternatívne zadanie) takže nemám v podstate žiadny takýto návod, no aj tak som dokázal spraviť skoro všetky veci čo bolo treba a čo som nevedel tak som sa dozvedel na cviku (alebo sme sa o tom bavili na izbe kým sne na niečo neprišli).
Dať niekomu hotovú odpoveď na otázku bez toho aby nad tým musel rozmýšľať je to najhoršie čo môže byť ... programovať sa dá naučiť len tak že nad tým človek bude sedieť až kým nepríde na nejaké riešenie (prípadne s nejakým hintom - ktorý ale len navedie na správnu odpoveď). Kto toto nechápe tak by tu nemal strácať čas a skúsiť niečo iné (k informatike programovanie myslím celkom patrí).

ps: oslovenie deti aj mne kus vadí ... samozrejme že sa necítim byt na rovnakej úrovni ako cvičiaci, ale zase na to že by sa nám v podstate malo vykať (čo sa mi tiež nepáči :D) je to až moc veľký extrém
#27
2. ročník / Re: UŠaA
07.12.2011, 20:19:26
Quote from: Tren on  07.12.2011, 19:48:52
takze z tejto pisomky existuje opravna? ( aj u Korecka )

ano je to zapoctova pisomka a z tych musi byt opravna
#28
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
06.12.2011, 15:55:59
no ja to riešim tak že každý predmet má current animation a v konštruktore objektu mám že sa objekt pridá do ArrayListu. V rendri potom prechádzam celý arraylist a vykreslujem jednotlive predmety. Ked objekt zoberiem tak ho odstránim z arraylistu - nebude sa ani vykreslovat
#29
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
06.12.2011, 05:36:26
ale sak naco chces aby sa kazda animacia inak volala? ved pre vsetky instancie sa ta animacia moze volat rovnako
#30
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
04.12.2011, 06:45:47
čo máme mať zrobené na ďalšie cviko? ja som pochopil takto:
- prerobiť štruktúru
- vytvoriť nepriateľov
- vytvoriť mapu -ale tú ešte netreba implementovať

ako to má reálne byť?  :D
#31
2. ročník / Re: FJAP
03.12.2011, 07:19:42
Mate už zapisane body zo zadani? Lebo namiesto 30 mi tam stale svieti 10 :( Som sa chcel prihlasit na termin kym sa naplni - poistka ak nebude ten predtermin
#32
2. ročník / Re: FJAP
03.12.2011, 06:58:58
mne to s tym ide (ked som skopiroval do svoho) - chyba asi bude niekde inde len kompilator ju hlasi tam
#33
2. ročník / Re: FJAP
02.12.2011, 18:34:11
Quote from: mishelka on  02.12.2011, 16:59:45
Inak skúste sa ho na ten predtermín popýtať, ak budete viacerí (zrátajte sa koľkí chcete robiť predtermín), profesor možno povolí ;)

Takže po budúcej prednáške za ním ideme jasné? - aspoň 50 nech sa nazbierame :D Mne sa nechce potom ešte učiť na riadny termín. Môžme mu navrhnúť nech tá také otázky ako minulý rok  ;)
#34
2. ročník / Re: FJAP
01.12.2011, 06:19:39
Quote from: zaky on  01.12.2011, 05:37:36
jak mate rieseny vypis vysledku, bo mame to pisat mimo evaluate, v maine (mam mul a div)
z evaluate skopiruj to kde mas print a do mainu pridaj potrebnu pomocnu premennu
#35
2. ročník / Re: FJAP
01.12.2011, 00:14:59
sak - nikde v zadani som nevidel ze mas rozlisovat velke a male pismena
#36
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
30.11.2011, 19:24:39
Quote from: mino on  30.11.2011, 08:32:43
Mate niekto opravenu "Blesk #6"? Myslim, ze to mam spravene dobre, ale stale mi tam svieti 0  >:(

"Blesk #6" ešte nie je opravená
#37
2. ročník / Re: FJAP
30.11.2011, 19:23:23
ak som tomu ja spravne pochopil tak staci ze na kazdom pismene zavolas uz v getsymbol tolower() a mas pokoj s velkymi a malymi pismenami
#38
2. ročník / Re: Matematická Logika
30.11.2011, 05:42:07
Quote from: Rajo on  29.11.2011, 22:23:55
to zvlášť bude Draženská zapisovať body za písomku a body za bleskovky ?

v poznámke je že sú to body za písomku takže asi áno
#39
2. ročník / Re: FJAP
30.11.2011, 05:41:05
Quote from: veteran on  30.11.2011, 01:48:38

Prečo?  >:( bu Už som sa tešil, že sa zbavím jedného predmetu pred Vianocami...

ja som sa tiež tešil že sa zbavim dvoch :D

keď som za ním bol tak vravel že nestíha pripraviť .. a potom si niečo šomral z čoho mi vyplynulo že asi by aj tak nebol záujem :/
#40
2. ročník / Re: FJAP
30.11.2011, 01:36:32
tak som sa dnes dozvedel že predtermín nebude :(
#41
2. ročník / Re: UŠaA
27.11.2011, 00:44:10
nevie niekto ako na ten RadixSortQueue? nejaky hint by potesil :D
#42
2. ročník / Re: Estetika
27.11.2011, 00:43:03
Mili studenti, posielam vam podklady - vzor:
1. na spracovanie  obsahovej a technickej stranky semestralneho projektu
(vopred mi poslite na email vase projekty, aby som stihla ohodnotit do
2.12.2011), projekty v tlacenej verzii prineste na seminar v termine
pisomky,
2.  na zaverecnu pisomku, to znamena dvojharok A4 - vypisanou prvou
stranou, ktory si prinesiete na  seminar - predmet Estetika 5.12.2011
(2--3.roč. HF, SjF, FEI) a na seminar - predmet EIBP 7.12.2011 (5.roc.
FEI),
3. divadelne  predstavenie bude  pre cast studentov 5.12. a pre druhu cast
studentov 7.12.2011 v statnom divadle o 19.00, potrebne je dojst  skor o
18.45, listky dostanete na seminari (ale som velmi sklamana, pretoze
namiesto 82 listkov - 164 eur som obdrzala len 156 a 40 centov. Doverovala
som vam a neprepocitala v skupinach financie, to sa mi stalo po prvykrat
za celu dobu posobenia na TU, pretoze divadelne aktivity studenti, vzdy
velmi ocenili,
4. SVOC bude 5.12.2011 o 14.00, podklady - vzor - poslem samostatne v
nasledujucom emaili.
Ak mate na mna nejake dotazy, prosim o email.
Prajem prijemny den, s pozdravom Daniela Hrehova.
#43
2. ročník / Re: FJAP
26.11.2011, 22:10:44
tak ako Tren pise -ak by si tam nemal zatvorku tak zavisi od asociativity
#44
2. ročník / Re: FJAP
25.11.2011, 23:10:14
Quote from: ultimate on  24.11.2011, 01:03:00
riadna pisomka na papier bude, ziadne moodle a klikaci test s moznostami  >:(
asi som zas bol v risi snov a nie na prednaske :/
#45
2. ročník / Re: FJAP
23.11.2011, 18:49:13
Quote from: RiTChi on  22.11.2011, 20:00:58
Počujte, nevie náhodou niekto, ako bude prebiehať skúška? Akou formou bude realizovaná? vďaka..

klikačka
#46
2. ročník / Re: FJAP
23.11.2011, 18:48:33
v gramatike upravíš term na Term  -> <BOOLVAL> | <INTVAL> | <(> Expr <)> a potom už len porovnávať s tým PolyCalc.cpp a doplnat do svojho co chyba
#47
2. ročník / Re: Matematická Logika
17.11.2011, 02:55:13
na doplnenie: ti co maju cvika vo stvrtok pisu o 10 a piatkajsi o 11
#48
2. ročník / Re: UŠaA
17.11.2011, 02:52:54
Quote from: zaky on  16.11.2011, 23:44:21
mam v tom zmetok, co to po nas chcu na usa?
vstupnym parametrom maxmin ma byt pole o nejakej velkosti? a vystup 2 cisla min max? takto?
maxmin(pole , velkost)
return (min,max)

presne tak ... len nevieš vrátiť 2 hodnoty čiže vraciaš nejakú štruktúru alebo dvojprvkové pole
#49
2. ročník / Re: Matematická Logika
12.11.2011, 03:02:13
alebo sa učiť :P
#50
2. ročník / Re: UŠaA
09.11.2011, 05:43:24
7. zadanie nie je