Quote from: veteran on 07.12.2011, 20:30:54Teda ešte inak povedané, screencasty u mňa suplujú cvičenia. Žiaľbohu, ja nie som žiaden génius, ktorý to celé pochopí z prednášok - osobne považujem prednášky z tohto predmetu za zbytočné. Radšej mohli byť dve cvičenia - a nie typu "ta tam na Moodli mate scenar, ta robte". Ja viem, je to VŠ, ale cvičenia takéhoto typu vlastne ani nemusia byť. Bohate stačilo rovno na začiatku semestra vypísať konzultačné hodiny a dovi-dopo...
Quote from: xxx3 on 07.12.2011, 19:05:41
mirek .. zas nie kazdy musi len opisovat tie zdrojaky, napriklad ja si to robim sam, ale ked s niecim uz fakt neviem pohnut alebo mi hadze nejake chyby a neviem prist nato co s tym tak sa pozriem do tych tutorialov a pridem na chybu, opravim si a je to ... co je na tom zle ? ... alebo sa niekto moze z toho aj ucit, pozrie si to a potom spravi aj sam
A čo tak sa spýtať na cvičení (alebo spolužiaka ktorý to možno vie) keď niečo neviem? Od toho tie cvičenia hádam sú. Teda aspoň s Mirekom je to tak že tie cvičenia sú o otázkach a odpovediach ... Javu som videl prvý krát tiež v septembri, nerobím textovku ale Freda (alternatívne zadanie) takže nemám v podstate žiadny takýto návod, no aj tak som dokázal spraviť skoro všetky veci čo bolo treba a čo som nevedel tak som sa dozvedel na cviku (alebo sme sa o tom bavili na izbe kým sne na niečo neprišli).
Dať niekomu hotovú odpoveď na otázku bez toho aby nad tým musel rozmýšľať je to najhoršie čo môže byť ... programovať sa dá naučiť len tak že nad tým človek bude sedieť až kým nepríde na nejaké riešenie (prípadne s nejakým hintom - ktorý ale len navedie na správnu odpoveď). Kto toto nechápe tak by tu nemal strácať čas a skúsiť niečo iné (k informatike programovanie myslím celkom patrí).
ps: oslovenie deti aj mne kus vadí ... samozrejme že sa necítim byt na rovnakej úrovni ako cvičiaci, ale zase na to že by sa nám v podstate malo vykať (čo sa mi tiež nepáči
