jj skuska je zapisana. paraada D
a prazdniny mozu zacat

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: Baki on 23.06.2006, 05:09:08[ot]tak to je najvyssi cas s tym nieco urobit
Garant VTI je podobne ako papez funkcia vykonavana az do smrti![]()
Quote from: Baki on 11.06.2006, 05:02:39lol to snad nemyslis vazne co si povedal. C# je jazyk postaveny na .NET frameworku. z toho je zrejme, ze sa tam vyuziva ten "medzijazyk" MSIL takze nikomu ani nemoze napadnut pouzivat C# alebo C++.NET na 3D engine a podobne.
jazyk C# je picovina, mam kamarata ktory robi pre Cauldron hry (ukoncil FEI VTI, jeden z tych co nemali problemy s hudakovinami), robi aj hry pre Xbox, co sa tyka Xboxu ta pouzivaju pochopitelne Xboxovy assembler, co sa tyka hier pre PC pouzivaju C++, pretoze C# je pre graficke aplikacie pomaly
ale ja programator byt nechcem, povodne som chcel byt sietar, ale tato prijebana skola mi to neumozni, budem musiet ist robit CISCO za vlastne radsej, da mi to viacej jak tieto picoviny tu
Quote from: smejooo on 08.06.2006, 00:21:02IEnumerable a spolu s nim aj IEnumerator je jedno z najcastejsie pouzivanych rozhrani v .NET frameworku. V kazdom pripade, urcite si nemal implementovat cele rozhranie, ale iba doplnit niektoru z metod...
A podla mna to bohovske nebolo. Vobec nechapem, preco si ma student pamatat a spamate napisat implementaciu enumerator a podobne somariny, ked v MS V studiu Ti samo doplnuje kod, metody, triedy... , je tam navyse aj help, atd...
Ked uz zdrojak - tak normalny a nie <>viny
niekto (z kompetentnych) by mal kazdopadne nad sebou porozmyslat
Quote from: Skywalker on 07.06.2006, 04:11:15dpc povedal som len to co mi povedat toth dnes ked som odovzdaval zadanie, je mi jedno co si o tom myslis.
martinko bud taky dobry a prestan vymyslat...z menovanych zdrojov viem..ze budu take iste otazky ako pri paralelke B...a chodte uz vsetci spat