• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - razer08

#26
2. ročník / Re: OOP
06.12.2011, 00:45:05
Quote from: Agamemnon on  06.12.2011, 00:14:01
Quote from: razer08 on  06.12.2011, 00:07:28
a este jedna vec...ked mam napr triedu key a implementuje Usable,tak budem mat metodu use()...no a ked napisem ze pouzi kluc,tak mi otovri dvere a chcem aby ten kluc uz neexistoval...tak game.getBackpack().remove(kluc);? lebo ked vlozim predmet tak game.getBackpack().addItem(new Item); a ci v remove tam mozem pisat len kluc alebo ako mam to urobit<

do remove ide konkrétny objekt - tj. v prípade, že to budeš volať odniekiaľ zvonku, tak "kluc" alebo akýkoľvek názov tá premenná bude mať... ak to budeš volať z triedy kľúč (predpokladám z metódy use), tak to urobíš ako:

game.getBackpack().remove(this);


diky:) a ked este mozem,tak ako urobim setexits? ked mam kluc dam pouzi kluc a aby mi nastavil setexits...niekde som cital,ze treba to cez konstruktor,ale nechapem ze ako...ked mam napr: krizovatka.setexits(null,null,null,null) a potom ked dam pouzi kluc tak aby som mal krizovatka.setexits(1,1,0,0)...1 a 0 su nejake miestnosti
#27
2. ročník / Re: OOP
06.12.2011, 00:07:28
Quote from: Agamemnon on  05.12.2011, 23:56:11
Quote from: razer08 on  05.12.2011, 23:38:31
ako zavolam funkciu use(); v triede Use?

predpokladám, že predmety implementujú Use...
pretypuj...

Item item = new MyItem();

...

((Use) item).use();


existuje niečo také ako Use? nie je to Useable? alebo tak nejak? je to trieda? nie interface?

je interface.urobil som tak ze ((Usable) predmet1).use();
a este jedna vec...ked mam napr triedu key a implementuje Usable,tak budem mat metodu use()...no a ked napisem ze pouzi kluc,tak mi otovri dvere a chcem aby ten kluc uz neexistoval...tak game.getBackpack().remove(kluc);? lebo ked vlozim predmet tak game.getBackpack().addItem(new Item); a ci v remove tam mozem pisat len kluc alebo ako mam to urobit<
#28
2. ročník / Re: OOP
05.12.2011, 23:38:31
ako zavolam funkciu use(); v triede Use?
#29
2. ročník / Re: OOP
20.11.2011, 15:53:43
Quote from: Agamemnon on  19.11.2011, 01:26:40
Quote from: razer08 on  19.11.2011, 00:25:43
Quote from: Agamemnon on  19.11.2011, 00:18:29
explore má vypísať podrobnosti o miestnosti, v ktorej sa nachádzaš, nie? alebo také niečo, ak si to dobre pamätám...

takže niečo takéto:

public void explore() {
  system.out.println(currentRoom.getExploreDescription());
}


- netuším, aké sú metódy v Room, takisto netuším, ako máš vyriešený prístup ku premennej currentRoom... takže ako to presne budeš zapisovať je na tebe - závisí od toho, ako to máš implementované
- nie som si istý zápisom na println, s javou už dlho nerobím...

dúfam, že je to pochopiteľné, čo som napísal

ked napisem napr.  "preskumaj rybar",tak ma vypisat meno a opis predmetu

aha, okej potom niečo takéto:


public void explore() {
  Item item = currentRoom.getItem(itemName);
  system.out.println(item.getDescription());
}


- itemName je ten parameter za príkazom (tj. rybar v preskumaj rybar)
- implementácia miestnosti Room má metódu getItem(string), ktorá vráti referenciu na predmet podľa jeho mena
- zvyšok platí to, čo v predchádzajúcom príklade - pre currentRoom, java metódy, etc...

diky pekne :) uz to funguje  bp
#30
2. ročník / Re: OOP
19.11.2011, 00:25:43
Quote from: Agamemnon on  19.11.2011, 00:18:29
explore má vypísať podrobnosti o miestnosti, v ktorej sa nachádzaš, nie? alebo také niečo, ak si to dobre pamätám...

takže niečo takéto:

public void explore() {
  system.out.println(currentRoom.getExploreDescription());
}


- netuším, aké sú metódy v Room, takisto netuším, ako máš vyriešený prístup ku premennej currentRoom... takže ako to presne budeš zapisovať je na tebe - závisí od toho, ako to máš implementované
- nie som si istý zápisom na println, s javou už dlho nerobím...

dúfam, že je to pochopiteľné, čo som napísal

ked napisem napr.  "preskumaj rybar",tak ma vypisat meno a opis predmetu
#31
2. ročník / Re: OOP
19.11.2011, 00:12:54
vedel by mi nekto vysvetlit,ze ako urobim execute v triede explore?  ak:
#32
1. ročník / Re: Fyzika
11.06.2011, 15:15:13
50%-50% :D ale teraz dal 4 otazky,este ma z coho vybrat nove otazky :D
#33
1. ročník / Re: Fyzika
06.06.2011, 14:44:03
Quote from: Trenbolon on  06.06.2011, 02:18:42
Quote from: razer08 on  06.06.2011, 02:09:23
ja v zp1 vidim 69 ludi :D
no moze byt ze tam tolko vidis ale asi nie pri termine o 13:30  :)

11.30 :) je tam tak ze 75/69 :)
#34
1. ročník / Re: Fyzika
06.06.2011, 02:09:23
ja v zp1 vidim 69 ludi :D
#35
Potrebujem spravit zadanie i86 na assembler :) kto by mi vedel spravit? samozrejme nie zadarmo :)
#36
- Určte počet slov obsahujúcich viac číslic ako písmen veľkej abecedy.
- počet (0-255) vytlačte osmičkovo

potreboval by som vyvojak a referat k tomuto zadaniu :embarassed: