• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Agamemnon

#2301
nz ;)
#2302
tak dokonca :)

EDIT: jcube, tak nič, hehe :)) ale zaujímavé to je aj tak ;)
#2303
na to, aby si mohol použiť serializáciu, musíš veľmi dobre navrhnúť ukladanie stavových informácií :) lebo inak budeš save-ovať aj veci, čo save-ovať netreba :) to nie je až taká strašná chyba, ale zbytočne to zväčšuje save-y :)

serializáciu budete preberať na niektorom cviku :) ale na ktorom, to nvm :)
inak... serializácia v jave a v .net je pomerne odlišná... takže z javy to neopíšete :)

btw :) ten save/load :) som venoval trochu času tomu cez veľkú noc a urobil som si engine na textovku :) save/load mám urobený cez ukladanie postupnosti príkazov, ktoré hráč vykonal ;)
#2304
a ak urobíš dobrý návrh engine-u, tak môžeš úplne v pohode neskôr zmeniť príbeh kompletne... bez toho, aby ťa to nejak viac zaťažilo, hehe :)

puq: tomb raider, broken sword, syberia, still life, posel smrti, polda... poirot, marplová, traja pátrači, nero wolfe, perry mason, brown, marlow... čokoľvek, od kohokoľvek :)
#2305
hmm... no len momentálne je discovery down :)
#2306
http://discovery.fw.sk/~mirek/textgame

a to rozhranie kompletné určite nie je :)
#2307
hej... hlavne, že to rozhranie je stále na nič ;)
#2308
takto to má fungovať... ak to robí niečo iné, tak je v kóde nejaká chyba
#2309
1. ro?ník / Re: Putty
25.03.2008, 18:27:35
aké príklady môžeš mať v programe putty? putty je len ssh (a iné) client... pomocou neho sa pripájaš na nejaký linuxový stroj, najskôr...
#2310
no hlavný rozdiel je, že starUML je free :)
#2311
áno, VS to vie vygenerovať... lenže mirek okrem iného povedal, že to máte robiť v starUML, a že to, čo vygeneruje VS by ste nemali odovzdať, max. použiť ako inšpiráciu :)
#2312
ono, ja mám tiež taký pocit, že mirek nepýtal diagram... ale to závisí od cvičiaceho, by som povedal
#2313
nj, to tak aj dopadne... študenti odovzdajú niečo a to niečo sa vôbec nebude zhodovať s výsledným class diagramom, hehe :)
#2314
tak asi class diagram, by som povedal... to, čo sa robilo na tom cviku jednom v starUML...

ako, to je dobrá blbosť teraz odovzdávať class diagram... lol...
ja by som ani momentálne nedokázal dať von finálny class diagram a to mám tak 80% kódu napísaných...
#2315
čo si predstavuješ pod pojmom "uml diagram"? uml je jazyk... diagramy sú use-case, class ap... ale najskôr v starUml
#2316
imo asi musia, teda ich finálna verzia :) momentálne je to rozhranie, čo je tam na webe, trochu od veci a chaotické (napr. ICommand bez členov)...

pokiaľ vm, tak budú tie rozhrania zverejnené v prekompilovanej podobe, a to budete implementovať, ako referenciu :)
avšak ja nie som priamo pri zdroji, až trochu ďalej :) takže sa môžem mýliť a bude to inak :) lepšie asi ywetka bude vedieť povedať :)
#2317
najskôr ti neukončuje správne nejaký thread... alebo niečo podobné
#2318
1. ro?ník / Re: Programovanie
22.03.2008, 17:30:30
systémová príručka ide dobre cez doxygen :) uľahčí vám to dosť robotu :)
#2319
...a su neprijemni k ludom, ktori sa snazia nejakym sposobom vybocovat...

one of the most successful way how to kill creativity, hehe :)
#2320
keď tam je this, tak vie rovno, že je to atribút objektu...
ak tam this nie je, tak prv musí zistiť, či je taká lokálna premenná, a až keď nie je, tak zisťuje, či je taký atribút objektu
#2321
okrem toho, že v tom property môžem mať aj lokálnu premennú s tým názvom :) tak aj v spracovaní compilera :)
#2322
až tak úplne jedno to nie je :)
#2323
nvm, kto to robil... asi mirek, ale možno nie... to, čo som robil ja, to nie je...
#2324
vždy, keď pristupuješ ku atribútu triedy, tak _by sa malo_ použiť _this_
#2325
žiaden.... ale to prvé je presnejší zápis