• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Mao

#227
2. ro?ník / Re: .NET
19.05.2008, 15:26:32
Ano na 7.30
#228
Pseudokody budu stacit.
#229
nj,ale  aj na prednaksacch pouzival vlastnosti
#231
Tak moze byt bud napisat pseudokod nejakeho algoritmu,  alebo napr dostanes napr. heapsort a vstupnu postupnost a budes mat postupne kreslit ako sa bude menit heap aj vysledna postupnost,alebo moze byt aj nejaka zlozitost, ale skor z tych prvych dvoch .
#232
Skuska bude ako soj, t.j. 2 teoreticke otazky po 25 b, jeden priklad za 20b.
Okruh tem, prednasky :)
#233
2. ro?ník / Re: Java
16.05.2008, 01:16:38
pozri ci mas dobre importy, lebo statment sa nachadza vo viacerych balikoch, a mozno si naimportoval iny napr java.beans, namiesto java.sql
#234
2. ro?ník / Re: Java
15.05.2008, 23:24:54
Preavdepodobne si nemal osetrene to ked vygenerujes minu na to policko kde uz je mina
#235
2. ro?ník / Re: Java
12.05.2008, 01:57:55
Malo by to stacit, este  k metodam ktore hadzu vynimku daj @throw(s).
#236
2. ro?ník / Re: .NET
11.05.2008, 07:33:34
Vazeni a mili, v mene spolocnosti KPT (Mao, JCube,Pribina) Vas srdecne  pozyvam na prezentaciu nasho skladovnickeho software-u , ktora sa uskutocni v utorok od 07:30 v miestnosti B515 :D .
#237
2. ro?ník / Re: .NET
10.05.2008, 20:05:20
Tak aby sa nepovedalo, nas team ma hotove na 85 percent, navrh cely vlastny, zacinali sme od piky. Staci ?  :)
#238
Pretoze this je read only :) .
Neveis prepisat priamo celu instanciu, v ktorej sa nachadas, cize skus rucne nastavit vsetky clenske premenne triedy v ktorej sa nachadas.
#239
das /// a visual ti hodi kostru ku kazdej metode a da tam aj param, return a pod.
#240
Nemas tam niekde singleton? Napr ja mam hraca aj s batohom reprezentovanych ako singleton a po deserializacii musim muvim sam nastavit poziciu hraca aj obsah batohu, na zaklade toho co je ulozene v subore, neurobi to automaticky. Singleton  vyuziva staticku premennu ktora drzi referencie na objekty a tie nezaniknu ani po deserializacii. Dost blbo som to napisal ale neviem to poriadne vyjadrit co myslim :D
#241
Po deserializacii, ked uz je tvoj herny svet "obnoveny" zavolaj tu metodu ktora sa stara o vstup z klavesnice a malo by to zacat :)
#242
ArrayList je kolekcia, do kotrej sa da dat hocijaky objekt, ale v jednom arraylist mozes mat aj itemy, stringy, backpack, postavy a vsetko moze. List<Item> je vsak genericka kolekcia, a do nje das iba Item a nic ine. Tym padom je bezpecnejsia
#243
Quote from: Final_Destructer on  27.04.2008, 00:20:50
Nieco ako ArrayList Itemov neexistuje?
Nie ArrayList je kolekcia, pozor nie genericka,  dava sa do nej typ Object, teda v podstate vsetko, kedze je to bazova trieda vsetkych tried.
#244
Mozes to riesit tak ze kazda miestnost bude obsahovat referencie susednych miestnosti, nejaky arraylist do ktoreho nahadzes ten enumeracny typ, a na zaklade jeho obbsahu budes vediet ci existuje prechod v danom smere, potom mozes mat nejake 4 boolovske premenne, ktore ak existuje cesta v danom smere budu true, potom mozes mat maticu incidencie. Moznosti je vela´.

A co sa tyka toho rozdielu, tak to ti prelozi kompilatotr? Ved napravo mas typ arraylist a nalavo je typ Item, resp Rozhranie IItem.
#245
2. ro?ník / Re: Java
27.04.2008, 00:03:46
Pri uspesnom ukonceni hry zapises dosiahnuty cas do tabulky najlepsich casov a potom sa najlepsie casy zobrazuju z nej. Cize by uz nemal byt problem. Pripadne ak mas este okno do ktoreho zadavas meno hraca, ktory dosiahol dany cas, tak pri jeho otvoreni si musis zapamatat dosiahnuty cas, lebo zadanie mena trva isty cas a potom vznika rozdiel.
#246
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 01:53:54
Quote from: johnyo13 on  26.04.2008, 01:05:38
no to je fakt zaujimave!! ja totiz v getNumberOf nemam ziaden cyklus..mam totiz premenne triedy field: markedTiles a openTiles ktore sa inkrementuju alebo dekrementuju ak sa niekde otvara alebo oznacuje/odznacuje tile...nechapem preco to nefunguje len ak dam rozdielny pocet riadkov a stlpcov :j_undecided:

A kde konkretne to spadne?
Podla mna mas podeobny problem ako mal buhehe, ze mas niekde v cykloch prehodene rowCount a columnCount, ale mas na oboch miestach to iste. AAle to je len take hadanie naslepo
#247
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 01:47:07
Nemyslel som iba upravu, ale aj pomenovania premennych, teda aby si nemal a, b,ma, abc alebo nieco na ten sposob  :) .
A takisto dba o to aby si nepisal nieco na 50 riadkov co sa da na 5 :D
#248
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 01:13:23
Quote from: puq on  25.04.2008, 20:53:10
ja som doplnil este policka, ked napr vybuchne mina na mieste kde bola vlajocka, jednoducho to tak vyzera jak pri minach vo wondowse a este som doplnil dialog do ktoreho zadas svoje meno ked vyhras, a uz asi nic, porubanovi to bude stacit urcite, lebo on hovoril, ze treba mat aspon 5 doplnkovych uloh, a tie mam asi vsetky
Inac Poruban este dost pozera na to ci mas pekny kod, a takisto ci je efektivny a pod., ci nepises niektore veci zbytocne atd. A za doplnkove ulohy z vladtnej iniciativy mas u neho plus  ;)
#249
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 18:28:57
Ja mam tak, ze cas zacne bezat hned, sa mi nechcelo prerabat  :P
Ani nikomu pri odovzdavani to nebude vadit  ;)
#250
O ničom / Re: Co pocuvate? TERAZ!
21.04.2008, 02:34:57
Van Halen - Panama