Quote from: kornas on 01.05.2008, 23:28:31
A okrem toho, aspon v mojom pripade, tie interface-i su naimplementovane, no nikde ich nevuzivam
hehe

Quote from: kornas on 01.05.2008, 23:29:22
Skoro by som zabudol... Agamemnon, vdaka za pomoc.
nz, np

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: kornas on 01.05.2008, 23:28:31
A okrem toho, aspon v mojom pripade, tie interface-i su naimplementovane, no nikde ich nevuzivam
Quote from: kornas on 01.05.2008, 23:29:22
Skoro by som zabudol... Agamemnon, vdaka za pomoc.
Quote from: kornas on 01.05.2008, 20:47:00Quote from: Agamemnon on 01.05.2008, 20:42:15
btw:
ten:
Object reference not set to an instance of an object.
ti hodilo preto, že si sa pokúsil serializovať položku item, ktorá ukazovala na null... teda tam objekt neboltakže si sa pokúsil serializovať neexistujúci objekt
to som si myslel, len som nevedel naisto, dik. Len teraz ako to vytiehnut, ked ulozim len existujuce objektyv cykle sa to asi nebude dat, lebo by objekty popriradzovalo zaradom od zaciatku a nevynechavalo by tie, ktore maju byt NULL
nie ? (naviem ci som to dobre popisal... ak nie, napiste a skusim to popisat zrozumitelnejsie) Vdaka.
Quote from: buhehe on 01.05.2008, 17:41:29
ten return sa vykona iba ked je splnena podmienka pre if lenze fcia musi vracat VZDY...
Quote from: Hero on 01.05.2008, 16:26:55
pomoze niekto, furt mi vypisuje missing return statement a neviem kvoli comu ked to tam je...public static Settings load() throws ClassNotFoundException{
try {
FileInputStream in = new FileInputStream(SETTING_FILE);
ObjectInputStream s = new ObjectInputStream(in);
Settings set = (Settings) s.readObject();
s.close();
if (set instanceof Settings ) {
return set;
}else return (new Settings(9,9,10));
} catch (IOException ex) {
Logger.getLogger(Settings.class.getName()).log(Level.SEVERE, null, ex);
}
}
Quote from: leniocka on 30.04.2008, 05:49:19Quote from: Agamemnon on 30.04.2008, 05:44:18
presne tak, ako máš urobený pohyb po mape - napr. som v nejakej miestnosti a poviem, že "sever", tak on sa musí pohnúť smerom na sever - takže musí vedieť, že tam niečo je...
tak potom vieš presne tak vygenerovať aj ten ArrayList pre GetDirections();
pokiaľ máš server/juh robené tak, že zmení index niekde mimo objektu Room, tak si nepomôžeš a budeš musieť dať objektu Room minimálne jeho vlastné súradnice a referenciu na mapu
hmmm... to by bolo asi dost komplikovane ale napr. pohyb po mape riesim instanciou hraca, ktory suradnice ma... ale staci mi, ak viem urcit smery iba v miestnosti, kde sa prave nachadza hrac?
Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:48:57Quote from: pUf on 30.04.2008, 05:46:05Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:44:02
Ach jaj toho som sa bal ze toto povies... no nic idem patrat po chybe.
break point je pri kodeni tvoj najlepsi kamarat
Sak to... sa obodkujem jak ... nic no.
Quote from: pUf on 30.04.2008, 05:46:05Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:44:02
Ach jaj toho som sa bal ze toto povies... no nic idem patrat po chybe.
break point je pri kodeni tvoj najlepsi kamarat
Quote from: leniocka on 30.04.2008, 05:25:38
mam otazocku:
mame v rozhrani IRoom metodu: ArrayList GetRoomDirections(); na mapu mam pouzite 2-rozmerne pole typu Room, ale neviem ako mam implementovat metodu GetRoomDirections(); z daneho rozhrania v triede Room, ked nevidim indexy pola v triede Room
Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:23:02
OK prva alpha verzia mojho vytvoru je na svete ale po zadani prikazu neurobi nic tak debugujem
Agamemnon mozes sa pozriet na toto a povedat ci to je dobre?
Metoda NextStep - iba vysek:string TempString = command; - prikaz od uzivatela
string[] SplitCommand = new string[5]; - pole na rozdeleny prikaz lebo dojde ako jeden string
char[] Splitter = {' '}; - splitter by mal byt medzera
SplitCommand = TempString.Split(Splitter);
Regex CommandListPattern = new Regex("Prikazy | prikazy | Príkazy | príkazy"); - tot pattern
Match Matcher5 = CommandListPattern.Match(SplitCommand[0]); - tot Matcher
....
else if (Matcher5.Success)
{
......
}
Pisem iba jeden priklad za vsetky. Za odpoved dakujem!
Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 04:05:58
Este jedna otazka - mam triedu TextGame : IGame a v nej konstruktor, ktorym v statickej triede Game vytvorim novy objekt TextGame. V ramci konstruktora (a v ramci tej triedy TextGame) si vytvaram kopec objektov - mapu, vsetky objekty typu Item a pod... . A teraz otazka... ak v Save serializujem ten objekt TextGame - serializuju sa aj vsetky objekty v ramci toho objektu... neviem ci som sa dobre vyjadril ale dufam ze ma dakto pochopil...
Quote from: Michal102 on 29.04.2008, 19:20:31
Pocujte mam problem, robim serializaciu jednej mojej public triedy a Visualko mi hadze errory typuQuoteInconsistent accessibility: parameter type 'Game.Player' is less accessible than method 'Game.Game_create.changePosition(string, Game.Player)'viem cca co mu vadi ale ako to poriesit to zatial netusim, neporadi niekto...
Quote from: ApokalypS on 29.04.2008, 16:53:45Quote from: mishela on 29.04.2008, 15:53:29a ja tiez.. aby to nevyzeralo, ze uz vsetci mate porobene..
Do tohto topicu hlasujú len tretiaci? To už má jeden ju kúpenú :-O omfg
Quote from: kalkulator on 29.04.2008, 16:48:06
chlapi...mam problem...musime sa striktne drzat predpisanych rozhrani, ktore su na wiki? lebo hru uz robim dlhsi cas a bolo by to dost narocne prerabat cele zadanie.....funkcnost je ta ista
Quote from: mishela on 29.04.2008, 15:53:29
Do tohto topicu hlasujú len tretiaci? To už má jeden ju kúpenú :-O omfg
Quote from: ywetka on 29.04.2008, 02:51:42
a agamemnom: ved hej, ved to je najvacsi problem hyperaktivnych deti, nevedia udrzat pozornost
ja toto nahodou viem, lebo poznam jednu zensku, ktora mala problem s hyperaktivnym dietatom a viem, ze sa vzdy spoliehala na predpisany ritalin