• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - domino3d

#1676
2. ro?ník / Re: Databazove Systemy - DBS
25.04.2009, 15:08:05
jak?
#1677
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
21.04.2009, 00:40:20
hehe super, uz je nove cviko
len dajake je chudobne :)

a inak
kažná s tried musí obsahovať metódu Execute ktorej parametrom je IGame a návratovou hodnotou je GameState
ma byt
kažná z tried... IMO
#1678
2. ro?ník / Re: Databazove Systemy - DBS
20.04.2009, 23:52:53
mam s panom Csabom, on nam to ukazal ze poprosil pana Bratrua aby spravil tieto fajn vecicky pre nas, skoda ze nepokracuje v tom, akurat pre takych lamerov jak som ja to bolo pisane :)
//v pondelok poobede
#1679
2. ro?ník / Re: Databazove Systemy - DBS
20.04.2009, 03:12:05
okej aj aj mam, ale ta mam navyse aj sedmu ta sa podelim nebudem skrob :)

#1680
2. ro?ník / Re: Databazove Systemy - DBS
17.04.2009, 21:50:33
no hej ta vsimol som si ze jedna super stranka zmizla :)
http://hornad.fei.tuke.sk/~bratru/dbs/cviko.html
je na to neaky dovod? ci len tak
#1681
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
17.04.2009, 21:27:13
Quote from: Patto on  17.04.2009, 16:46:53
mne by sa to hodilo tiez skor, ako je pondelok ... ze clovek si moze aspon pozriet, co bude mat na cvicku a tak ... aspon sa moze pripravit lepsie
no a ne? aj aj si myslim
#1682
2. ro?ník / Re: Tjava
17.04.2009, 02:05:14
Nech pole je premena typu int[]. Ako je možné zistiť počet prvkov daného poľa?
Vyberte aspoň jednu odpoveď.
a. pole.length    

preco nema byt zatvorka na konci?
pole.length()
??
#1683
2. ro?ník / Re: Tjava
17.04.2009, 00:33:42
nic? neva ma dakto neaky dobry tip na zajtra este pred tym jak sa zacnem ucit?
#1684
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
16.04.2009, 03:34:29
ehm, uz by som chcel robit dalej, nejak som sa rozbehol alebo co  :trestac: (to sa mi nestava, keby mi tak slo USA :ohmigod:)
Co bude naplnou dalsieho cvika?
Text Game V.

PS: ako z truhlice vyberiem kluc? budem potrebovat este jednu prazdnu truhlicu? alebo podobne abo pri backpacku ze tam budem vkladat a vykladat si predmety jak sa mi zachce samozrejme s ohladom na pocet predmetov kolko sa tam vojde, heh len rozmyslam ci sa bude dat do truhlice drak:)
#1685
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
15.04.2009, 01:26:59
myslel som to tak ze doma som si kodil sam :)
#1686
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
14.04.2009, 23:54:54
heh dnesne cviko bolo v pohode, celkom som zvladol bez vacsich komplikacii, kto sa este chce podelit o zazitky z programovania textovej hry? :D  :ropebanana:
#1687
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
12.04.2009, 00:11:58
ani nevies ako si mi pomohol velmi
cenim si to, konecne mi to krasne ide, dokonca aj viem preco ;)
to je asi najdolezitejsie

tiez chyby mi robia kus este problem lebo neviem co chce odo mna :), no pre niekoho ako si ty co s tym robi neaky cas je to samozrejme :)

no kod netreba, ale aj bez toho super ze si napisal, cely den robim polku tohto cvika :)

edit: aby si nemal problem tak som dal prec kody
#1688
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
11.04.2009, 22:55:02
err1 ...return som vyriesil

keby dakto mal problem s tym tak napisem aj ako
vzdy caka na to ze mu nieco vratime tak som odstranil else a nechal na koniec len return null; //uvidime co sa stane :) , ale chybu us nevypisuje
#1689
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
11.04.2009, 22:43:16
vau diki, vyriesene :)
a este mam silnu potrebu dat nieco do miestnosti tak dsom to dal takto
D.AddItem(Key());
a vypise mi
Error 2 'TextGame.Key' is a 'type' but is used like a 'variable'

pricom error 1 je
Error 1 'TextGame.Room.GetItem(string)': not all code paths return a value   
a zvyrazni mi GetItem(pozri kod)

tu je add a get
Quotexxx
#1690
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
11.04.2009, 21:59:29
Ahojte

no k veci...
neviete ako by som vedel najst v poli AItem-ov mne vyhovujuci len podla mena?
teda tuto metodu
implementujte telo metódy GetItem() rozhrania IRoom, ktorá vráti referenciu na predmet nachádzajúci sa v miestnosti. Ak sa v miestnosti predmet nenachádza vráti null.
public TextGame.Items.AItem GetItem(string name)

napriklad kluc, tam ma meno, ako sa sk nemu dostat, alebo robi sa to inak?
#1691
2. ro?ník / Re: Tjava
11.04.2009, 17:29:48
vdaka za hint
mozem ist do dalsieho levelu  8)
#1692
2. ro?ník / Re: Tjava
10.04.2009, 20:26:11
mozem sa spytat ci toto je normalne? tak sa mi zda akoby ani nevytvotril pole lebo tam vracia null, a v prvom teste to hned krachuje, len som dal vygenerovat test a kod mam taky isty ako kolega

init:
deps-jar:
compile:
compile-test:
Testsuite: minesweeper.core.FieldTest
getTile
openTile
markTile
openAdjacentTiles
getRemainingMineCount
getNumberOf
getRowCount
getColumnCount
getMineCount
getState
Tests run: 11, Failures: 0, Errors: 10, Time elapsed: 0,203 sec

------------- Standard Output ---------------
getTile
openTile
markTile
openAdjacentTiles
getRemainingMineCount
getNumberOf
getRowCount
getColumnCount
getMineCount
getState
------------- ---------------- ---------------
Testcase: testGetTile(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetTile(FieldTest.java:93)


Testcase: testOpenTile(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testOpenTile(FieldTest.java:104)


Testcase: testMarkTile(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testMarkTile(FieldTest.java:114)


Testcase: testOpenAdjacentTiles(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testOpenAdjacentTiles(FieldTest.java:124)


Testcase: testGetRemainingMineCount(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetRemainingMineCount(FieldTest.java:133)


Testcase: testGetNumberOf(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetNumberOf(FieldTest.java:144)


Testcase: testGetRowCount(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetRowCount(FieldTest.java:154)


Testcase: testGetColumnCount(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetColumnCount(FieldTest.java:164)


Testcase: testGetMineCount(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetMineCount(FieldTest.java:174)


Testcase: testGetState(minesweeper.core.FieldTest):        Caused an ERROR
null
java.lang.NullPointerException
        at minesweeper.core.FieldTest.testGetState(FieldTest.java:184)


Test minesweeper.core.FieldTest FAILED
test-report:
D:\Documents and Settings\xxx\My Documents\NetBeansProjects\minesweeper\nbproject\build-impl.xml:553: Some tests failed; see details above.
BUILD FAILED (total time: 0 seconds)
#1693
2. ro?ník / Re: Pocitacove siete
10.04.2009, 18:37:03
ano bola
#1694
2. ro?ník / Re: Tjava
08.04.2009, 04:21:49
co vypise tento kod? na pocudovanie AB+B

ehm AB+B alebo A+B
neni preklep nahodou, ale asik nie, sory
#1695
2. ro?ník / Re: Tjava
07.04.2009, 02:40:48
co ste mali na pisomke ty co ste pisali?
som pocul ze hovadiny  :ohmigod: :whacko:
#1696
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
05.04.2009, 22:31:33
no ano pan Binas to tak vravel, uz som kamosa otravoval, kus pomohol, sme prediskutovali, trebalo si len vytvorit pomocnu premmenu, zadeklarevoat si ju, a tam si ulozit  aktualnu poziciu. Ked nie tak ma opravte
#1697
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
05.04.2009, 19:14:08
Ahoj
chcem sa spytat k tomuto nieco, neviem ako by som mal impllementovat, tato property by mala vratit nazov miestnosti, napriklad room2, alebo ako? neviem si to predstavit.

  Trieda Game...
...  2. implementujte property CurrentRoom na získanie a nastavenie aktuálnej miestnosti


https://moodle.fei.tuke.sk/wiki/index.php/Text_Game_II._-_Virtual_World_Representation
#1698
2. ro?ník / Re: Tjava
04.04.2009, 22:29:59
 :ohmigod: aha diki, napadlo by ma to mozno o par hodin
uz chapem, diki
#1699
2. ro?ník / Re: Tjava
04.04.2009, 19:21:10
ty uz si tam? dobry si :)

pls, ako mam zavolat metodu v susednom package? napriklad v tretej ulohe toho isteho cvicenia
Úloha:  Doplňte funkčnosť do metódy update() v triede ConsoleUI, ktorá zabezpečí výpis s uvedením počtu neoznačených mín. Pre získanie počtu neoznačených mín implementujte verejnú metódu int getRemainingMineCount() v triede Field.

getRemainingMineCount v tej triede mam, je aj public, dokonca som ju aj implementoval, ale ked sa snazim ju volat z balika ConsoleUI.java tak mi pise ze
Quotenon-static method getRemainingMineCount() cannot be referenced from a static context

a volam ju takto
int i=minesweeper.core.Field.getRemainingMineCount();

#1700
2. ro?ník / Re: Tjava
03.04.2009, 22:22:59
ale sa k to mozes aj cez refractor kludne
klikni na tile , pravym refact, encapsulate, OK
getery a setery tym vyrobis