• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - domino3d

#1651
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
10.05.2009, 01:18:00
prosim, nechcem byt total lama, ale ako sa generuje diagram zo staruml, treba neako upravovat kod? alebo staci len iba dat reverse engeneering
ja som s tym zabil dva dni, vyskusal som spuuustu programov co ste poradili, daco nedobre musim robit, Ked to niekto bude robit a pojde mu to mohol by sa podelit o zazitky a skusenosti... diki
#1652
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 18:21:38
Quote from: Bc. nemtom on  08.05.2009, 07:19:47
co je na staruml userenemy?
ked nie je tak mi prosim pomozte s tym nasiel som tam reverse engeneering, nasiel som si kody, dal som mu vygenerovat a nic sa nestalo, napisalo ze succesfully ended, a ani jedno vygenerovanie nezbehlo uspesne ...
#1653
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 17:59:49
ake vseliake dokumentacie musime vyrobit?
systemovu pozostavujucu z doxy vygenerovanej a diagramy
pouzivatelsku ? takt tu ani na jednu stranu nedokazem napisat, neveim co si tam mam navymyslat
a ako to pan Binas bude chciet aby sme odovzdali vytlacene?
#1654
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 03:18:33
heh otovril som staruml a pozeram, pozeram, pozeram.. dobre vysral som sa na to to je dalsi user enemy prog
s doxy som vedel robit do 5 minut, a uz mam aj dokumetaciu :)
musim pozret ten argo

PS: prosim poradte ako mam vygenerovat diagram v hocico_uml , ja uz fakt neviem
skusal som vseliak mozne importovaat, nic sa nedari, nic sa nedej
pls halp
#1655
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 02:40:07
v com mame spravit diagramy, robil to uz niekto?
v zosite mam ze staruml argouml :)
#1656
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 03:31:18
myslim ze potrebujes dalsie predmety a nejak testovat kombinaciu ci ich mas v backpacku, alebo ako to vlstne planujes spravit
asi nieco jak Chest a openChest
IMO
#1657
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 02:54:20
to mne?
asi som som sa zle vyňadril, ten kod co som dal (nad nim jenapisane LOAD) je trieda Nahraj a v nej Exetute, a podla moodle.wiki ma vratit GameState.LOADEDPOSITION
sory ked mi daco unika, ale asi uz od vycerpania odpadnem z tej c mriezky...

PS: a tam som aj zakomentoval /*teraz vidim*/  ((Game)game).Gamestate = game.ProcessCommand(cmd); ze si hned vratim stav niekde uplne inde
hmm teraz ma napadlo ze hned tu by som to mohol kontrolovat ci prejde cez gamestate.Gameover alebo solved...
dam si sprchu, este sa vratim...

PPS: ked mam
while{
  if(daco daco)
  {
     //tu potrebujem vyskocit surovo z whilu pouzijem brake alebo return... lebo nic mi nechce fungovat
  }
}
#1658
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 02:34:16
@piton: fajn diki uz som to prerobil tak jak ma byt
@Hezechiel:
heh tam je finta
a prave nad tym * alebo niecim podobnym* silno rozmyslam aj ja
ta finta je ze ty mas vratit loaded position
QuotePo vykonaní metódy Execute() a správnom nahratí uloženej histórie, je návratová hodnota metódy GameState.LOADEDPOSITION.
ale ked ma zabije ... ja neviem blesk  dakde na poli pod stromom nahodne v textovej hre,... tak co potom? vratim loaded position.... to je somarina... lebo jednu chvilu je game state  gameover a o chvilu loaaded, a podla mojho z loaded je potom playnig, takze v mojej hre budes nesmrtelny...

tu je kod z LOAD
...
            foreach( string cmd in History.GetInstance() )
            {
                game.ProcessCommand(cmd);
                //((Game)game).Gamestate = game.ProcessCommand(cmd);
            }
            Console.WriteLine("...");
            return TextGame.Core.GameState.LOADEDPOSITION;

ja neviem akoze co stym amm robit, alebo akoto ma byt, ako to mate Vy?


AAAAAAAAAAAaa
a este jedna vec ma zaujima, ze ked mam rozohratu hru, dam save, a potom nasledne load, tak zase vykona vsetky prikazy od zaciatku ktore som zadal, to by netrebalo resetnut celu hru ? lebo potom tie prikazy nemaju zmysel na tej aktualnej pozicii a ja chcem akoze novu hru, stymi prikazmi co som ulozil ...
HALP bv
#1659
2. ro?ník / Re: Pocitacove siete
06.05.2009, 00:58:24
...aj mne sa zda ze nam vravel na cviku ze loopback, a ten vsetky prijate pakety diskardne  :)

@cica: och to cely internet ste pomaly zapojili, nechcel by som...  :o
#1660
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 00:54:57
Quote from: piton on  06.05.2009, 00:35:03
no v tej metode sa ma rozpoznat a vykonat prikaz

aha diki
a ja to robim cez triedu parser, to neva?
#1661
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 00:31:19
public GameState ProcessCommand(string command)
je naco ? alaebo som si nevsimol ze dakde daco s tym mam robit?
#1662
no pseudo heap a Qsort, popisat pole pomocou buble a insert... ked to dakomu este pomoze...  :ringsmiley:

dnes som prvy odisiel, konecne viem aky je to pocit, nic moc, ale za bublesort dufam ze polovicu da Smiley
a skoro spolusediaceho koli mne vyhodil, sory lnc
#1663
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
03.05.2009, 02:15:13
ako spravne komentovat kod?
cez /// ?
ci este nieco extra co som prehliadol?
#1664
da sa pri koreckovi mat neake formy pomôcok?
#1665
2. ro?ník / Re: Tjava
30.04.2009, 17:18:02
cav, no mohol by si  ked sa ti bude chciet :)

toto je moj generate ale nejak nejde :D
@Test
public void generate() {
Field field = new Field(ROWS, COLUMNS, MINES);
    //Počet riadkov, stĺpcov a mín v hracom poli zodpovedá zadaným počtom
    assertEquals(ROWS, field.getRowCount());
    assertEquals(COLUMNS, field.getColumnCount());
    assertEquals(MINES, field.getMineCount());

    int mineCount = 0;
    int clueCount = 0;
    Tile[][] tiles = new Tile[0][0];

    for(int row = 0; row < field.getRowCount(); row++) {
            for(int column = 0; column < field.getColumnCount(); column++) {
                assertNotNull(field.getTile(row, column));
                if (tiles[row][column] instanceof Mine) {
                mineCount++;
                }
                if (tiles[row][column] instanceof Clue) {
                clueCount++;
                }
            }
         }
    assertEquals(MINES, mineCount);
    assertEquals(ROWS * COLUMNS - MINES, clueCount);
}
#1666
2. ro?ník / Re: Tjava
29.04.2009, 00:12:29

diki :) mircoo

all: takze zajtra nie je prednask? super, a sory ze som vas poplietol

PS:
Na otestovanie funkčnosti implementovanej triedy Settings vytvorte vhodný JUnit test.
staci vygenerovat alebo potrebujem nieco zlozite vyrabat? vobec sami nechce s tymi testami one, trapit
#1667
2. ro?ník / Re: Tjava
28.04.2009, 20:08:20
ano je, dvojprednaska
zase
:ohmigod:
#1668
2. ro?ník / Re: Tjava
28.04.2009, 19:06:25
cavte
je velky problem ked mi nezbehnu unit testy? ale hra mi ide, a neviem preco mi nejdu tesy
#1669
uo jeee
som v riti
#1670
tak my piseme v pondelok o tyzden
#1671
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 21:40:08
Quote from: mirek on  26.04.2009, 21:31:36
Quote from: Domino3D on  26.04.2009, 20:07:18
moze to byt tak spravene? ci ma to tam vypisat chybu? :)

to je na tebe, ale aby tu hlasku nebrali niektori osobne... :-P
LOL
#1672
mozem sa spytat?
ked nedokazem prist na cviko s mojim cviciacim a odovzdam zadania na inom cviku s niekym inym to sa mi normalne zapocitaju body? alebo musim u mojho cvic. ?
#1673
2. ro?ník / Re: Databazove Systemy - DBS
26.04.2009, 21:26:20
cavte,
neviete co moze byt /bude na teste?
#1674
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 20:07:18
stojis v krasnej chyzi svarneho suhaja. rozhodne sa skvie novotou, coho dokazom
je aj najnovsi model televizora tesla orava.
you can go to east

Nevidim nic zvlastneho


Zadaj prikaz> rozhliadni
Si madar?

Zadaj prikaz> rozhliadni sa


moze to byt tak spravene? ci ma to tam vypisat chybu? :)
#1675
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 02:12:16
ehm v prvom rade ahojte

V prípade, že sa jedná o príkaz hry, je potrebné nastaviť parameter príkazu a metóda vráti referenciu na tento príkaz

aku referenciu na aky prikaz vrati? ako mu poviem ze co bude volat? nerozumiem tomu , ako ste to ostatny robili?