• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Agamemnon

#1426
1. ro?ník / Re: Zadanie UPS
08.12.2008, 00:30:09
Quote from: Gengar on  07.12.2008, 22:12:04
Quote from: Agamemnon on  06.12.2008, 01:13:50
prechod do vyššieho radu sa nerieši... spočítavanie vektorov funguje po zložkách...

A = (a_i) B = (b_i) C = (c_i)
|A| = |B| = |C|
A + B = C <=> pre_všetky i = 0,1,...,|A|-1: c_i = a_i + b_i

nič viac, nič menej



hmmm...zadanie znie sprav sucet 2 cisel, ktore su reprezentovane ako vektory....neznie sprav vektorovy sucet...v pripade ze by stacilo scitat po zlozkach by to bolo troska trapne zadanie...dokopy jeden cyklus..hm ?

hehe, čo od toho čakáš? :D tie zadania sú všetky trápne... ja mám pocit, že tam sa máte naučiť vôbec nejaké algoritmy vymyslieť a urobiť ku tomu vývojový, či nie?

btw... to je 1 cyklus tak, alebo tak... v algoritme je tam minimálny rozdiel...

EDIT: dokonca... ak by to bol ako súčet 2 čísel v poli, tak tam netreba ani cyklus (v prípade, že použiješ vhodné funkcie a metódy a v prípade, že zanedbáme vnútornú štruktúru tých funkcií, o ktorej môžeme povedať, že ju aj tak väčšina ľudí nepozná, a ani ich nezaujíma)
#1427
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
06.12.2008, 05:51:10
lebo nie je funkčné :D

ten systém to robí bežne... musíš sa s tým hrať dovtedy, kým to neodladíš... zosynchronizovať a pod.
#1428
1. ro?ník / Re: Zadanie UPS
06.12.2008, 01:13:50
prechod do vyššieho radu sa nerieši... spočítavanie vektorov funguje po zložkách...

A = (a_i) B = (b_i) C = (c_i)
|A| = |B| = |C|
A + B = C <=> pre_všetky i = 0,1,...,|A|-1: c_i = a_i + b_i

nič viac, nič menej
#1429
1. ro?ník / Re: Zadanie UPS
05.12.2008, 20:21:16
c++ (stl) má na to vector, takže sa dá použiť aj to... v c to pole... v c# by som urobil vlastný objekt s prekrytím operátorom + :D
#1430
O ničom / Re: windows
05.12.2008, 20:11:27
imo BSA aj tak nvie, čo je to MSDNAA :D
#1431
Quote from: mishelka on  04.12.2008, 15:22:42
zaspala som na prednaske z WT .... v prvej lavici .... na ruksaku od notbuku ....  :ohmigod: :lookaround:

na porubänovej prednáške si zaspala? to čo? :)
#1432
Party Alert! / Re: pizza
04.12.2008, 19:27:15
ja určite nedôjdem... je mi tak zle, že ani z postele sa mi nechce vstať... príjemnú zábavu...
#1433
O ničom / Re: VTIPY A FLIPY
04.12.2008, 00:19:14
1. Jedna lidska bunka obsahuje 75 MB genetickych informaci
2. Jedna spermie tedy 37,5 MB
3. V jednom mililitru spermatu je 100 milionu spermii
4. Pri ejakulaci trvajici v prumeru 5 sekund se uvolni asi 2,25ml spermatu
5. Vypoctem zjistime ze datova propustnost muzskeho penisu je (37,5M x 100M x 2,25) / 5 = 1687,5 Terabajtu za sekundu
6. Uvazujic povrch, ve vysledku mame ze zenske vajicko je schopno odolavat DDoS utokum o objemu vice nez 1,5 Petabajtu za vterinu a pritom propusti jen jediny datovy paket. Tim padem je to nejrobustnejsi hardwarovy firewall na svete
7. Ale tenhle jeden paket, ktery propusti, vam shodi cely system na 9 mesicu
#1434
O ničom / Re: windows
03.12.2008, 04:41:33
jj, to hej :DD
#1435
O ničom / Re: windows
03.12.2008, 04:40:26
čo som počul/čítal, tak to vyzerá veľmi sľubne
#1436
Party Alert! / Re: pizza
03.12.2008, 04:35:11
už vie :D
#1437
O ničom / Re: windows
03.12.2008, 04:34:26
ja mám pocit, že win 7 má riešiť iné, dôležitejšie, veci ako je posúvanie programov v spodnej lište :D
#1438
3. ro?ník / Re: Databazove systemy
03.12.2008, 02:34:12
to nebude mať dobre nikto, lebo to sa nezmyselne vyhodnocuje - presne na znak :) to sme mali na skúške z dbs... a neverím, že to zmenili odvtedy...
#1439
Party Alert! / Re: pizza
03.12.2008, 00:23:15
probably... uvidíme zajtra, ako sa mi bude chcieť po celom dlhom dni :)
#1440
O ničom / Re: windows
03.12.2008, 00:01:16
zmeň si shell... možno nájdeš nejaký, čo to zvládne... ale akože to je riešenie štýlu s brokovnicou na komáre :D
#1441
3. ro?ník / Re: PG
02.12.2008, 22:24:51
aha
#1442
3. ro?ník / Re: PG
02.12.2008, 22:24:06
a to s kým máte? kto robí také obštrukcie?
#1443
3. ro?ník / Re: Databazove systemy
02.12.2008, 22:06:24
Quote from: doc.returner on  02.12.2008, 18:44:39
Quote from: Agamemnon on  02.12.2008, 03:39:32
njn, ja by som na tvojom mieste s cvičením skončil... biedna vizitka tvojich schopnosti :D ;)

Biedna? To musis mat na Telepovsku blby nazor vzhladnuc na to ze je od neho vzdialena cca ten jeden bodik...  :D

zdržím sa odpovede :D všetko má svoje hranice, aj moje poznámky :D lm to bude musieť prežiť bez ďalšej poznámky na svoju osobu ;)
#1444
3. ro?ník / Re: Databazove systemy
02.12.2008, 22:04:07
Quote from: TradeMark on  02.12.2008, 21:42:55
Quote from: ppt on  02.12.2008, 19:25:07
Zadanie odovzdane pri Telepovskej, uplne v pohodke. :buttrock: :ropebanana:
Pytala sa akurat na funkcnost programu, kde sme pouzili storovane procedury, ci funguje QBE, master detail pohlady, ciselnik. Narychlo sme pred nou prelistovali dokumentaciu (len ci ju mame). No a na zaciatku sa pytala, kto z dvojice co robil.

A nesupala sa aj do kodu? Napr. ci mas osobitne login okno alebo mas meno a heslo priamo v zdrojakoch? Resp. jak si to mal riesene ty?

ja som u nej odovzdával tbis... podobné zadanie ako dbs (vlastne na tuke sú až na malé výnimky všetky programátorské zadania podobné)... pozerala funkčnosť, trochu sa pýtala, že čo a ako sme riešili, ale nič ku tomu nehovorila... skôr asi preto, aby sme predviedli, že aj vieme, čo je v tom programe alebo tak nejak... nijak to nekomentovala viac... kód veľmi nepozerala...
imo... pri nej zadanie odovzdáš v pohode, ak si to robil sám, robí to to, čo to má robiť a vieš povedať, čo a ako to robí...
#1446
3. ro?ník / Re: Databazove systemy
02.12.2008, 03:39:32
njn, ja by som na tvojom mieste s cvičením skončil... biedna vizitka tvojich schopnosti :D ;)
#1447
na to, čo s tým potrebuje urobiť, to stačí :) a podľa tohto infa sa to dá urobiť ľahko :) fscanf, fread alebo niečo také... najprv na 54 znakov do 1 buffra a potom zvyšok do druhého :D a máš načítané bmp... uloženie opačne
#1448
hlavička má 54 znakov... na 18 a 22 sú rozmery obrázku (4 byte obe)... offset 54 až koniec je samotný obrázok - každý pixel po 3 (24bit) alebo 4 bytoch (32bit)... (pre štandardné bmpčka)
#1449
ja tiež vm tak, že 40 na postup, 30 na opakovanie... ale možno sa to menilo
#1450
O ničom / Re: VTIPY A FLIPY
28.11.2008, 20:36:03
Tu je východniarske zdôvodnenie, prečo je kríza ...


To za šicko možu tote posrate osmičky, každych dvacec roky, jak je na koncu roka osmička, ta še šicko doj.ebe.
V osemnástym perša vojna, v tricatymosmym druhá vojna, v štyricatym osmym komunisci dodžubali kapitalistoch,
v šesdzešatym osmym plane komunisci dodžubali dobrych komunistoch, v ošemdzešatym osmym začali kapitalisci dodžubovac zlych komunistoch a v dvatyšicosmym še dodžubali kapitalisci navzajom.