• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Agamemnon

#1026
O ničom / Re: MS 09
27.04.2009, 01:53:50
jj... to je inak zápas na potenciálnu 10ku...
#1027
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
27.04.2009, 01:52:56
prečo to nemôžeš pretypovať? imo môžeš...
#1028
O ničom / Re: MS 09
27.04.2009, 01:51:35
zo skupiny sme už postúpili... teda - nepredpokladám, že maďari porazia kanadu dnes...
#1029
O ničom / Re: MS 09
27.04.2009, 01:30:19
nebude... strelec tam nie je, snáď okrem ružičku... a 1 strelec je málo...
#1030
O ničom / Re: MS 09
27.04.2009, 01:20:52
ono to až také strašné nebolo ani dnes, ani včera... tam len brutálne chýba zopár hráčov, ktorí by vedeli dať gól... predvčerom 52 strel a 4 góly... dnes nejakých 35 a 1 gól... akože katastrofálna koncovka - aj v tých nájazdoch to bolo vidieť...
#1031
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 20:00:29
jasne... spôsobov urobiť ui je veľa... závisí na teba a na zákazníkovi... čo sa týka toho príkazu - proste ber to tak, že je to v požiadavkách zákazníka, tak ho tam implementuj... :)
#1032
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 17:52:18
nemá to otvoriť mínu - resp... to funguje tak:
klikneš na číslo a potom:
- ak okolo toho je označených toľko políčok ako mína, koľko udáva číslo, tak to všetky zvyšné políčka otvorí na čísla - ak boli označené chybne, tak to otvorí aj mínu - to je ale chyba hráča
- ak okolo toho je označených menej políčok ako mína, tak to vo winmines neotvorí nič :)

#1033
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 16:53:00
ono, napr. winmines otvárajú políčka až na release... a otvoriť samozrejme to políčko nemôže, lebo kliká na políčko s číslom, teda také, ktoré je už otvorené
#1034
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 16:00:26
nefunguje to, ale ide to jednoducho, len treba googliť... ako to presne bolo si už nepamätám, už som to robil dávno...

edit: dokonca aj na oficiálnom helpe od sunu som ku tomu našiel nejaké veci...
#1035
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 07:16:26
príkaz rozhliadni sa má vypísať popis miestnosti - čo sa tam nachádza, ako vyzerá, kam môžeš ísť apod... tj., ak to robíš stále, tak po rozhliadni sa to urob tiež... a nič viac okrem toho nemusíš robiť...
však koniec-koncov - implementácia závisí na tebe...
#1036
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 03:09:39
to, čo som napísal s tým foreach, tam použi
#1037
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 02:53:41
Quote from: Domino3D on  26.04.2009, 02:12:16
ehm v prvom rade ahojte

V prípade, že sa jedná o príkaz hry, je potrebné nastaviť parameter príkazu a metóda vráti referenciu na tento príkaz

aku referenciu na aky prikaz vrati? ako mu poviem ze co bude volat? nerozumiem tomu , ako ste to ostatny robili?

ak je ten príkaz platný - tj. môže hráč taký príjaz použiť - tak ten GetCommand() ti vráti referenciu na objekt triedy, ktorá implementuje ACommand, a ktorá patrí ku danému príkazu (napr. máš classu East pre príkaz "east", ktorý je zodpovedný za posun hráča smerom na východ, etc.)...
ak príkaz platný nie je, tak ti tá metóda vráti null
#1038
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
26.04.2009, 02:48:25
Quote from: morrfun23 on  26.04.2009, 01:50:02
mimochodom ako sa mam dostat k metodam vnorenej triedy HistoryEnum ktora sa nachadza v triede history?

k nej sa na čo chceš dostať? tá je tam na to, aby fungovalo

foreach (string command in history) {
...
}


edit: tá trieda je vnorená a internal práve preto, aby si sa ku nej nedostal... keby si nemal zverejnené kódy, tak ani nvš, že tam taká classa je
#1039
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 23:30:03
ad rozpoznávanie:
- contains
- startswith
- regulárne výrazy
:)
#1040
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 20:19:26
tie výnimky ti to presne vypíšu, na ktorom to je riadku... plus - pripoj si debugger a sleduj hodnoty premenných.. uvidíš presne ako sa ti menia a ktorá presne je null... aj to, prečo je null - čo ju vynullovalo, alebo kde sa mala nastaviť a nestalo sa tak...
#1041
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 17:17:28
lebo z každej miestnosti potrebuješ mať východy... tie nastavíš pomocou tejto metódy... postupne pomocou nej nastavíš server, juh, východ, západ - nastavuješ, aká miestnosť sa bude nachádzať v danom smere, preto IRoom...
#1042
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 06:18:02
:)
#1043
Quote from: Bc. nemtom on  25.04.2009, 05:52:05
Quote from: Agamemnon on  25.04.2009, 05:50:23
ale tie svetlice to u mňa vyhrali ;D to si pomýlili šport asi s nejakým iným :D

to maju s futbalu :D fandili jak na futbale :)

jj :D
#1044
Quote from: Dragoon17 on  25.04.2009, 05:49:50
tvoj nazor my je zhlboka ukradnuty... tie opice to proste nemali robit!!!!!!!!!!  :whacko: :whacko: :whacko: :03: :03: :03:

nemôžeš podľa pár ľudí súdiť všetkých... napr. aj teba by sme mohli súdiť podľa slotu a to nvm, či sa ti bude páčiť :)
#1045
ale tie svetlice to u mňa vyhrali ;D to si pomýlili šport asi s nejakým iným :D
#1046
O ničom / Re: VTIPY A FLIPY
25.04.2009, 05:48:48
by ma zaujímalo, kto robí štatistiky, koľko svalov treba na udržanie vodováhy? ;D
#1047
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 05:46:25
Quote from: mirek on  25.04.2009, 05:29:24
nazov predmetu a jeho opis prepisat ani nie je mozne - toto zabezpecuje abstraktna trieda AItem - pristup ku menu a opisu je len cez property typu get.

stavíme sa, že ho zmením? ;) ;D

sorry mirek, nedalo mi trochu nerýpnuť :)
#1048
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 01:12:29
potom to neserializuješ... resp. iba ak si napíšeš vlastný serializer, ale do toho by som nešiel...

EDIT: prípadne možno by mirek mohol urobiť update a to Serializable tam pridať.. nvm, záleží to na ňom
#1049
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 00:38:18
btw... nechcem veľmi rýpať, ale toto je základná chyba, navyše úplne samopopisná... aspoň takéto veci by mali byť v pohode zrozumiteľné všetkým... a ak aj nie, tak ak skopíruješ text výnimky do google, tak dostaneš presne popis, čo máš urobiť - v prípade takýchto chýb (a aj v prípade zložitejších)...
#1050
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
25.04.2009, 00:36:52
presne v tom, čo to píše :) tú classu, ktorú chceš serializovať, musíš označiť, že je serializovateľná... robí sa to pridaním atribútu pred classu... atribút je v tomto prípade Serializable...
tj. bude to vyzerať takto:


[Serializable]
class MyClass {
    ...
}