hmm to je tak tretina z toho co som sa ucil na maturu z informy



This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: les paul on 30.10.2006, 19:55:43to je sice pravda ale aj tak fei-kari su najvacsi flakaci
hmm...konecne dajaky pozitivny privlastok...zatial som pocul len ze fei-ka je najtazsia zo vsetkych fakult...
Quote from: ijohny on 26.10.2006, 19:16:02heeej tha ty si dost mudry teda woooow ... bud moj guru a ukaz mi kde v tomto texte su tie moznosti .... lebo ked som to pisal ten obrazok tam este uploadnuty nebol ..... clovek chce pomoct aby niekto nahodou nepisal kraviny a este ho zjebu ..... btw. mam body za aktivitu z kazdeho cvika ....
Je to spravne! Uz si aj nieco spravil z grafiky sam? Kedze ty pri trojuholnikoch take moznosti nemas!
Známky: 2
Predpokladajme, e existuje nasledujúca funkcia na vykreslenie trojuholníka.
void DrawTriangle()
{
glBegin(GL_TRIANGLES);
glColor3f(1.0f,0.0f,0.0f);
glVertex3f( 0.0f, 1.0f, 0.0f);
glColor3f(0.0f,1.0f,0.0f);
glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f);
glColor3f(0.0f,0.0f,1.0f);
glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f);
glEnd();
}
Ktorá z uvedených implementácii funkcie DrawGLScene() by generovala výstup uvedený na obrázku ?
!!! Pozor, dosiahnu rovnaký výsledok, je moné rôznymi spôsobmi !!!
Odpoveï:
a. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(2.0f, 0.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(-1.0f, -2.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}
b. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, -2.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, 2.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}
c. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(1.0f, 1.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(0.0f, -1.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}
d. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(0.0f, -1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}
e. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, -2.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, 2.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}
Quote from: nemtom on 12.10.2006, 02:14:46inak mohol by si pridat cviko piatok 10:50 lebo to tam nie je a ked len tak napisem tak to neberie
no dal som tam ten link na tuke, link na zdrojak tu dam len co ho kusok skraslim, a toto window size fix podla mna neva:)), tu je link na nove:
http://data1.edisk.cz/stahni/98869/q_maker.rar_(26.95kB).html
Quote from: Johny Bravo on 12.10.2006, 17:05:44co ja viem
vsak miluj drogy ne?
Quote from: psicho on 12.10.2006, 03:19:32jo jo my sme do poctu a ty si na to aby mal kto picovat stale vsak
kedy Vy zrobite taky program? HAA?? NIKDY!!! FAKE ASS LAMERZ , KAPU JE KRAL a ostatne/ý je vsetko len dopoctu!!! Berte navzor jeho! napicuvam skola ked ani hello world nezvladnete![]()
Quote from: Raleon on 11.10.2006, 14:09:25jo vyzera to ze hej
pekny nick... zeby si agent?
Quote from: DeeL on 11.10.2006, 04:40:53jeee idg kolega
no ja som sa prechadzal po chodbach GTA v Kosiciach... cize normalne gymnazium s cirkevnym ladenim... ale som nadmieru spokojny
Quote from: psicho on 20.09.2006, 00:14:02estetika je uuuplne v pohode
a co s Estetikou?? Toje tiez dost velmi WTF!!!???!! Som myslel ze to len take dopoctu bude a nakonec bude test, aj dajaka praca aj do divadla chodit!!! tak ja hovorim fuck u ! to komu robi doobre take robit ?