• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - nimrod

#1
nestreti ste sa s problemom, ze ked ste nieco zapisali do suboru cez write(), tak vam program zbehol bez problemov, ale po otvoreni subor bol prazdny + permission denied.
zdrojak:

#include <fcntl.h>
#include <sys/stat.h>
int main(int argc, char **argv)
{
int des1;
int des2;
des1=open("subor1" , O_CREAT | O_WRONLY , S_IRUSR | S_IWUSR);
//vytvorime / otvorime subor
des2=dup(des1);
//zduplikujeme deskriptor
write(des1,"Toto bude v subore\n",19);
//zapiseme do neho
write(des2,"Toto tam bude tiez\n",19);
//a este raz
close(des1);
//zatvorime prvy deskriptor
close(des2);
//a aj druhy deskriptor
return 0;
}
#2
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
12.12.2012, 21:45:06
Tak teraz uz len poriesit, aby sa ten subor dal spustit. Ked zadam do terminalu ten Trenov prikaz, tak to ide, ale cez ikonku nie :)
#3
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
12.12.2012, 19:39:05
hej, zatvorky mam.
Uz som to vyriesil. Stacilo odstranit ten break;
#4
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
12.12.2012, 05:35:42
neviete nahodou preco mi alien moze prechadzat cez dvere?

class Alien, metoda act:

for(Actor actor : getWorld())
        {   if(actor instanceof Door && this.intersects(actor))       
           ....    //hocico tu dam, nevykona sa to
            break;           
        }

#5
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
09.12.2012, 05:26:04
Vdaka vam sa mi podarilo uplne vyriesit ten problem. Konecne ked vystrelim na aliena, tak naboj cez neho nepreleti a pri par zasahoch zmizne zo sveta.

Avsak, hned mam dalsi problem :D Player mi nechce prejst cez male dvere. Pravdepodobne jeho velkost je rovnaka sirka dveri. Nejake napady ako to odstranit? Mirek spominal na cviku, ze sa s tym stretneme a povedal ze mame nejako zmensit velkost plochy, ktoru zabera player. Skusal som zmensit velkost animacie, no animacia sa uplne pokazila.
#6
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
09.12.2012, 04:49:18
Quote from: Sanchez on  09.12.2012, 00:05:46
Quote from: nimrod on  08.12.2012, 04:35:31
Mam taky problem, ze ked vystrelim na aliena naraz vela nabojov naskoci mi ConcurrentModificationException. Nemate nejaky napad ako to osetrit konkretne pre tento pripad?

skus na konci cyklu pridat break;   ;)  a daj vediet, ci pomohlo  :)

Pomohlo! :) Vdaka.
#7
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
08.12.2012, 04:35:31
Mam taky problem, ze ked vystrelim na aliena naraz vela nabojov naskoci mi ConcurrentModificationException. Nemate nejaky napad ako to osetrit konkretne pre tento pripad?
#8
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
07.12.2012, 23:48:44
dakujem  :) , jednak za clanok a tiez za opravu.
#9
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
07.12.2012, 23:09:02
Nazdar,


Úloha 2.3:
V triede vytvorte nový bezparametrický konštruktor ktorý nastaví animáciu s parametrami:

    obrázok animácie - "resources/images/player_die.png"
    výška animácie - 32
    šírka animácie - 32
    čas v milisekundách - 30

Úloha 2.4:
Preťažte konštruktor s dvoma parametrami typu int: x a y.
Konšturktor v tele vykoná dve operácie:

    zavolá bezparametrický konšturktor
    nastaví pozíciu volaním metódy setPosition()

----------------------------
nasleduju kody konstruktorov:

public DyingPlayer()
    {   dieAnimation = new Animation("resources/images/player_die.png", 32, 32, 30);       
    }
   
    public DyingPlayer(int x, int y)
    {   DyingPlayer();
        setPosition(x, y);       
    }

Co mam zle, ze na  riadku DyingPlayer(); mi pise chybu?
#10
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
20.11.2012, 18:10:27
Ako zapisem printf("%s",string);  v jave?
#11
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
20.11.2012, 18:00:21
Quote from: Tren on  17.11.2012, 17:18:17
jedno bude len getX() getY() a druhe actor.getX() a actor.getY() alebo nejak tak asi?

ano, tak to ma byt.
#12
2. ročník / OOP Binasove skupiny
17.11.2012, 00:23:49
Neviete mi niekto pomoct s krokom c.3 z tohto cvicenia: http://it4kt.cnl.sk/c/oopng/08.html ?
Treba nakodit funckiu " public boolean intersects(Actor actor){} " ktora zisti ci sa hrac (actor player) nachadza na lekranicke (actor energy).
Problem je v tom, ze neviem povedat funkcii ze x,y myslim poziciu hraca a a,b myslim poziciu lekarnicky.
               
   
#13
2. ročník / Re: FJAP
03.11.2012, 19:40:51
Neviete niekto popisat co robi prikaz JMP 3?:
           
void translator() {
   // rezervacia miesta pre ukladanie premennej
   putWord(JMP);
   putWord(3);
   putWord(NOP);
...
}


A este chapem tento kod spravne?:

unsigned short stackAddr = 1000;
void translator() {
              ...
       
   // inicializacia SP
   putWord(LDAM);
   putWord(stackAddr);
   putWord(STA);
   putWord(2);
   putWord(LDS);
   putWord(2);
...
}
ze nacitam do akumulatora hodnotu 1000 , ulozim akumulator do registra 2 a nasledne nacitam ten register?