• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Maxxtro

#1
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
09.11.2011, 00:32:42
V tom teste C ... druhý príklad ... To mám počítať tak, že si menovateľ dám do čitateľa a bude na - 11 ? a potom umocňovať ?
#2
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 22:48:21
Koľko predmetov sa má zmestiť do toho batohu? Koľko si sám určím?
#3
2. ročník / Re: FJAP
22.10.2011, 20:59:48
mohol by sa niekto na to pozrieť či to je správne..ďakujem  ;)

| | - pravá asoc., 1
&& - neasoc., 2

Expr -> Or [< | | > Expr]
Or -> Term [< && > Term]
Term -> <value> <(> Expr <)>


#4
2. ročník / Re: Matematická Logika
21.10.2011, 04:37:49
mne to tiež tak vyšlo  ;)   

0110
1000
#5
2. ročník / Re: UŠaA
21.10.2011, 04:34:11
Quote from: charlie on  21.10.2011, 03:10:36
ake nedas, vsak pohladaj na FTP , tusim na mefo ja daco, trosku skrytejsie v rarku od prednasok, ale je to tam :D + archiv

vsak to 2 body stratis, zbytocne a tu sa furt dobra dusa najd eco pomoze  :angel:
EDIT: ftp://tuke.mafo.sk/FEI/2roc/USA/prednasky-Simonak-24-05-2009%20by%20lazy/usa-cvicenia.rar

mohol by si to prosím niekde uploadnuť?  ;)
#6
2. ročník / Re: Matematická Logika
20.10.2011, 19:05:39
Quote from: Rajo on  20.10.2011, 17:28:53
Quote from: ppeess on  20.10.2011, 16:32:54
Quote from: esperian on  20.10.2011, 16:23:00
inak mohol by mi niekto povedat ako zistim tautologiu ?? napr z toho  (nx<=>y) v (n(ny=>z))
{n/negacia}

viem ye spravim tabulku pravdivostnzc odot ale co potom <<

Ak si dopre pamatam v tej tabulke zistis tautologiu tak, ze ked najdes, napr. z || negovane z .....

A nie náhodou tak, že urobíš pravdivostnú tabuľku a z výslednej funkcie zistíš či je tautológia ? Tautológia je ak budeš mať vo výslednej funkcií samé jednotky(Ak máš samé 0 tak je Kontradikcia), či?  :whacko:

presne tak :)  :thumbs-up: