Shawshank je pre mna max.
potom zaradom ako ma napadaju -
Fight club,
Crash,
Vojna Svetov spolu so zopar dalsimi Spielbergofkami,
skoro vsetky Tarantinofky - pulp fiction, kill bill,...,
takisto Shalaymanofky - The others, Znamenia=Signs, Osada=Village!!!!!!!!!!!!!!!,
Carrieofky - Muz na mesiaci, truman show, eternal sunshine of a spotless mind,
potom zopar sikmookych - to kraluje Klan lietajucich dyk a Police Story(to su tie prve filmy s Jackiem Chanom, kde islo skoro v kazdom zabere kaskaderom=hercom o zivot), Hrdina ma moc nebral, ...
Pelisky a samotarov mam aj ja za vrchol CZ tvorby...
potom su tu oddychofky - Nieco na tej Mary je, Dudesons(finsky jackass)...
mam aj velmy rad Stand-up - tam je pre mna naj Pablo Francisco - Bits and Pieces(zotrval som v krci od uvodu az po koniec), no taktiez mnoho, mnoho dalsich...(akurat nemam velmy rad Chappella, neviem preco, no pripada mi trapny a prislis predvidatelny)
za zaruku kvality beriem Toma Hanksa, M. Gibsona, T. Cruise, ale taktiez Jima Carreyho a Kidmanku, E. Nortona...