a dalsia moja otazka: je lepsie kupit jazdenku alebo nasetrit spominanych 10k a investovat do noveho?
kupis nove, mas pokoj na istu dobu:
- zaruka
- 4 roky netreba emisnu, STK
- samotny fakt, ze diely su nove
Pri jazdenkach nikdy nevies ako sa to vyvinie, je rozumne nechat si rezervu na diely - vyska v zavislosti od znacky, triedy a motora. Dieslaky su napr. citlivejsie a taky spominany FAP filter alebo nebodaj turbo vedia "potesit". Na nete je hromada clankov o tom, na co si dat pozor. Urcite by som automaticky ignoroval auta, ktore nemaju servisnu historiu. Inak, autorizovane servisy ponukaju prehliadku jazdeniek za par desiatok €
Pozitivna vec je, ze hlavne auta vyssej strednej triedy resp. aj vyssej stracaju cenu dost rychlo. Za cenu noveho maleho auta kupis lod
Kamarat kupil pred rokom Mercedes C za tych spominanych 10k, ja zas Peugeot 407. Sme spokojni zatial. A baby tiez
A vyhybal by som sa firemnym autam ktore boli pravdepodobne zdielane. Ale napr. auta odobrate leasingovymi spolocnostami su za dobru cenu, ak sa da zistit historia.