radoslav: Po tom ako precitas prispevok, na ktory mas zaujem reagovat, odporucam nechat si priestor na meditaciu nad jeho obsahom (Nie je to komunikacia tvarou v tvar, tak preco to nevyuzit ?)
Niesi sam ktory je v piatom rocniku, a clovek ktory tu skusku nespravil resp mal horsi vysledok ako ty sa pozastavy bud nad systemom hodnotenia a co je horsie mozno nad sebou, preco je to tak.
Tak teraz si ma dostal do rozpakov. Ako piatak sa nad tym moze pozastavit len niekto, kto prisiel z paralelneho vesmiru. (
Sme na TUKE piaty rok !!!)
Namiesto "uspesna skuska" som uviedol hodnotenie len preto, ze to tak urobilo viacero ludi predomnou... Inak, to spomenute Acko s komentarom: "miestami som si cucal z prsta" na predchadzajucej strane hodnotis ako ?
V skutocnosti tvoje arogantne vysvetlenie ze si sa na skusku zacal ucit o 20 medzi tym si este nieco ine robil nieje pravdive.
Zabudol si pripocitat hodiny ktore si sa problematike tohto predmetu venoval celkovo ako
-hodiny v sovjom volnom case tak aj
-hodiny pocas semestru.
Tento cas zrejme patri k priprave na skusku , ci sa mylim?
- tak to skus scitat a hodnoty poctu hodin upravit.
Ja som niekde uviedol dlzku (pocet hodin) pripravy (harmonogram popisuje
citanie textu) ? Uviedol som
sposob pripravy a spochybnil uvadzanie dlzky pripravy v dnoch (2/3/5 dni - to znamena co ?). Este nikdy som sa preemptivne na nejaku skusku neucil.
Bez vypracovania zadani (ako priprava pocas semestra) predsa clovek nemohol dostat zapocet (ha ha ha) => nemohol byt na skuske. To ze niekto orafal, odflakol, kupil alebo inym sposobom prisiel ku zadaniam hadam nie je predmetom diskusie. (spomenul som si na jednu smiesnu/smutnu spomienku: Konstrukcia prekladacov mala klikaciu (moodle test) a prakticku cast, ktora bola nepovinna - na prakticku ostalo a spravne vyriesilo ulohu len mala cast. Kolko z tych, co robili zadanie samostatne s tym mohlo mat problem ?)
toto si zrejme prehliadol
Takto sa dalo az na par vynimiek (TI, matematiky) spravit drviva vacsina predmetov pocas studia. Stacilo vychadzat z predpokladu, ze zadania si vsetky clvoek vypracoval sam a nie minimalisticky (vid pristup k Paralelnemu programvoaniu, prip BvPS / BvI)
Nad HP unixom sa tiez ludia rozplyvali z rozsahu studijnych materialom. Ludia uvedomte sa, cely semester sme sa (na HP-cku) bavili s predmetom, ktory je obsahom
patdnoveho kurzu Co sa tyka narocnosti tohto predmetu, tak myslim, ze Dulus to na 6. strane velmi vystizne zhrnul.
p.s. radoslav: pevne verim, ze ja jedna z tvojej strany len o nepozorne citanie. (Lebo uz mam skusenosti v diskusii s tym, ze sa diskuter reagujuci na moje prispevky nakoniec priznal, ze ich cele necital)
Kuko: obe prispevky radoslava su podobne ako tento moj uplny offtopic bez akehokolvek suvisu s temou. Aky pohlad na situaciu radoslav popisuje ? Mne sa zda, ze napisal len nazor na osobu resp. jej prispevky. Co deprimuje ludi, ktori nemaju skusku viem pochopit. S cim ma vsak problem radoslav, ktory skusku ma uspesne zasebou (explictne spomenutie "nespravil resp
mal horsi vysledok ako ty" cosi naznacuje...)