Author Topic: Externé štúdium  (Read 3821 times)

RelPel

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Externé štúdium
« on: 19.10.2013, 16:54:59 »
Pekný deň prajem.

Študujem aktuálne aplikovanú informatiku externe. Keďže nám neotvárajú informatický odbor externou formou, chcel by som sa vás opýtať, ako je to s denným štúdiom. Pracujem na plný úväzok a tak sa pýtam ako je to časovo náročné. Je potrebné chodiť na všetky prednášky? Pomohlo by mi vedieť koľko prednášok/cvičení cca je nutné absolvovať povedzme za týždeň... Prípadne by pomohol nejaký rozvrh... Zaujímam sa o odbory Aplikovaná informatika (v andlickom jazyku) a Informatika.

Vopred vďaka,
RelPel.

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: Externé štúdium
« Reply #1 on: 19.10.2013, 17:02:28 »
Informatika - predmetov je 5. Cize je 5 cviceni za tyzden, Na prednasky nemusis chodit vobec, su nepovinne. Jedno cviko ma hodinu a pol. Takze zalezi od toho aku mas pracovnu dobu. Tie cvika su vacsinou tak, ze da sa mat tych 5 cvik z krku za 2 dni. Ved si pozri maisportal a rozvrh.

tommy-sv

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 308
  • kapitalista
    • View Profile
Re: Externé štúdium
« Reply #2 on: 19.10.2013, 17:58:44 »
Niektore cvičenia aj odpadnú, takže to môže občas pomôcť. Ale mňa osobne štve ak mi povinné cviko nedá nič a pritom ešte musím riešiť zadanie, niekedy tímové. Takže sa možno popýtaj minulých/súčasných študentov na to, ako zhruba vyzerá daný predmet.
Daktorí cvičiaci si potrpia na ospravedlnenky, iným zas stačí dať mailom vopred a nechcú ani dôvod. Môžeš tak vynechať 2-3 cviká z predmetov kde ti to nebude chýbať.
"Čím skôr zomrieš, tým dlhšie budeš mŕtvy."
"Radšej viac vypiť, ako menej zjesť."

RelPel

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Externé štúdium
« Reply #3 on: 21.10.2013, 03:58:17 »
Diki moc za opdpovede.

RelPel

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Externé štúdium
« Reply #4 on: 05.12.2013, 18:22:54 »
Zdar.