Poll

odovzdavat zadanie na USB kluci? ale minimalne 16 gigovom. POSKLADAME sa? Kolki by ste do toho sli?

jop, dam ti love
jasan, a nahovorim aj kamosov
si radšej napalim, mf

Author Topic: Systémy virtuálnej reality (6)  (Read 22464 times)

ropman

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #75 on: 27.05.2011, 16:12:41 »
ja nie

markus

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #76 on: 27.05.2011, 21:25:39 »
dopracovane otazky komplet. dolozene na predoslej stranke ... editol som prispevok

markus

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #77 on: 30.05.2011, 00:53:07 »
Pocujte. Na skuske potom pozera este raz zadania? ci ste opravili to co ste mali a tak? ze staci doniest CD na skusku a tam pozrie na kompe ci ako to funguje?

Kuko

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #78 on: 01.06.2011, 06:52:22 »
Vie tu niekto normalne vysvetlit Algoritmus zmena mierky , najma na priklade by bolo najlepsie.?  ???

markus

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #79 on: 01.06.2011, 12:52:12 »
nn tiez som nejake nevedel na to prist... a inak davajte si pozor sobota sa velmi rad pyta veci co len spominal na prednaske... kazda otazka co sa ma spytal bola len na prednaske :D (okrem toho co som nevedel k otazke napisat)
Pytal sa ma napr.:
35 otazka - zorne pole oka Ake uhly maju centralna cast, blizke a stredne periferne, okrajove periferie :D som myslel ze ma svihne (bte myslim ze to bolo 45-65,75,130)
potom sa ma spytal na otazku 34 ... jasne ze to bola jedna z dvoch otazok co som nevedel vypracovat ... sa ma spytal co je LOD a aj hovoril ze to nikde nie je nikde napisane ani v prednaske ani v papieroch len to spominal na prednaske :D ty vole jak keby som si ja pamatal co spominal na prednaske :D

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #80 on: 01.06.2011, 20:58:48 »
nn tiez som nejake nevedel na to prist... a inak davajte si pozor sobota sa velmi rad pyta veci co len spominal na prednaske... kazda otazka co sa ma spytal bola len na prednaske :D (okrem toho co som nevedel k otazke napisat)
Pytal sa ma napr.:
35 otazka - zorne pole oka Ake uhly maju centralna cast, blizke a stredne periferne, okrajove periferie :D som myslel ze ma svihne (bte myslim ze to bolo 45-65,75,130)
potom sa ma spytal na otazku 34 ... jasne ze to bola jedna z dvoch otazok co som nevedel vypracovat ... sa ma spytal co je LOD a aj hovoril ze to nikde nie je nikde napisane ani v prednaske ani v papieroch len to spominal na prednaske :D ty vole jak keby som si ja pamatal co spominal na prednaske :D
to bolo na prednaske vtedy ked si kukal z okna a pocital oblaciky :D
vivat academicus

Kuko

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #81 on: 13.06.2011, 16:50:34 »
LOD - hovori to niekomu nieco ?

plexisklo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 629
  • "I have PhDr. in kicking your ass"
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #82 on: 13.06.2011, 18:00:57 »
level of detail?
I´ma kick open the door of the oval office an I´ma chop that motherfuckin desk in half - Byaaah!!
pwn

markus

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #83 on: 13.06.2011, 19:08:05 »
jj sa ma to pytal na skuske doplnkovo aj spominal ze to nikde nebolo len ze to hovoril na prednaske
je to Level Of Detail a ide v podstate o to ze ked mas predmet daleko nepotrebujes nejake detaily na jeho vyjadrenie staci tam napr. nadrbat len nejaku texturu ... a ked bude blizsie tak vymenis texturu za dajake detaily a tak ...

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #84 on: 13.06.2011, 21:12:18 »
pozrite na googli "3ds max multires modifier"
celkom dobre je to obrazkovo znazornene, skorsie pochopis ;)
vivat academicus

Kuko

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #85 on: 15.06.2011, 17:11:01 »
Este Lightmap poprosim vysvetlit, ;)

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #86 on: 15.06.2011, 19:48:52 »
mas scenu + mas svetla , a nechces aby sa svetla generovali az pri renderingu ale nasimuujes si natvrdo osvetlenie ako mapu, to je light mapa a ktoru aplikujes do sceny na model(vid obrazok)

alebo takto mas scenu

a  chces to dat do hry ale velmi bude sekat ked budes kazdy frame pocitat svetlo pojebane, takze si spravis fintu, svetlo vypocitas raz  a čapnes do sceny ako keby dalsiu texturu a dostanes nieco taketo, je to rychle a celkom pekne, ale je to staticke, to je nevyhoda, ale mf :D je to rychle
vivat academicus

Kuko

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #87 on: 15.06.2011, 20:08:47 »
mas scenu + mas svetla , a nechces aby sa svetla generovali az pri renderingu ale nasimuujes si natvrdo osvetlenie ako mapu, to je light mapa a ktoru aplikujes do sceny na model(vid obrazok)

alebo takto mas scenu

a  chces to dat do hry ale velmi bude sekat ked budes kazdy frame pocitat svetlo pojebane, takze si spravis fintu, svetlo vypocitas raz  a čapnes do sceny ako keby dalsiu texturu a dostanes nieco taketo, je to rychle a celkom pekne, ale je to staticke, to je nevyhoda, ale mf :D je to rychle


Wauu pecka :) dikyy :)  ;)

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Systémy virtuálnej reality (6)
« Reply #88 on: 15.06.2011, 20:28:46 »
mas scenu + mas svetla , a nechces aby sa svetla generovali az pri renderingu ale nasimuujes si natvrdo osvetlenie ako mapu, to je light mapa a ktoru aplikujes do sceny na model(vid obrazok)

alebo takto mas scenu

a  chces to dat do hry ale velmi bude sekat ked budes kazdy frame pocitat svetlo pojebane, takze si spravis fintu, svetlo vypocitas raz  a čapnes do sceny ako keby dalsiu texturu a dostanes nieco taketo, je to rychle a celkom pekne, ale je to staticke, to je nevyhoda, ale mf :D je to rychle


Wauu pecka :) dikyy :)  ;)

pomohlo?  ;)
vivat academicus