hm ... co sa tyka testu, tiez som za to, aby bolo mozne si pozriet vysledky testu ihned po odoslani a vyhodnoteni, ako na inych predmetoch.. hoci je tu alternativa v tom, ze si to mozem pozriet u dozorkonajuceho (to je slovo) osobne. avsak, rozmyslam, preco potom nie su blokovane vyhodnotenia na inych predmetoch.. asi na to maju ti vyucujuci iny nazor, ako nazor vyucujucich zswi.. nehovorim, ze akykolvek z nazorov je zly, .. len ...nevidim v tomto "obmedzeni" nejaku vysoku efektivitu, .. maximalne v tom, ze sa studenti naucia komunikovat so svojimi vyucujucimi a nebat sa (co je dobre).. v antiscreenovani v tom extra vyhodu nevidim.
a co sa tyka screenovania, ..je jedno ci student oscreenuje nevyhodnoteny, ci vyhodnoteny test... , ide o to aby ho proste vseobecne neoscreenoval a tomu sa da najlepsie/jedine zabranit pozornostou dozoru, moj nazor.