Author Topic: APS - architektúry...  (Read 135939 times)

Pribina

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Kapitan Spok
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #425 on: 05.05.2009, 21:23:29 »
Kapitan APS na stvrtok musime spojazdnit nas prietlakovy vesmirny korab aby sme sa mohli vysrat na skuske pllllp.
plllllp prepinan kapitan Spok

Miro

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #426 on: 05.05.2009, 21:27:27 »
Tak to potrebujeme aktivovat shit jednocipky .. synchronizujme nas casopriestor, pre skupinove spustenie .. plllp

Pribina

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Kapitan Spok
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #427 on: 05.05.2009, 21:30:53 »
Kapitan ale to mozeme urobit az ked skontrolujeme ci ich maju vsetci zavedene na prislusnych miestach, inak by nas prietlakovy korab nemal dostatok paliva a municie na superskalarny utok !!! pllllp
plllllp prepinan kapitan Spok

Miro

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #428 on: 05.05.2009, 21:32:43 »
Kapitaaan .. nasiel som originalnu podobu kapitana Spuq-a  :D   plllllllllllllp

Pribina

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Kapitan Spok
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #429 on: 05.05.2009, 21:35:47 »
:D:D ta to hej :D On bude viest nas utok :D musime mu zverit svoje stolice do jeho ruk :D:D pllllllp
plllllp prepinan kapitan Spok

Miro

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #430 on: 05.05.2009, 21:38:25 »
Tak to do stvrtka budeme drzat a pri vstupe do miestnosti mu kazdy odovzda svoju naloz  :D aby sme zabezbecili nase vitazstvo .. plllp .. len este treba zistit, ze ci kapitan Spuq vezme tuto hrdinsku ulohu  ;D

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #431 on: 05.05.2009, 21:40:41 »
Spuq sa hlasi do sluzby :D

ApokalypS

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5801
  • apokalyps(a) sa mení..
    • View Profile
    • projekt k mojej diplomovke..
Re: APS - architektúry...
« Reply #432 on: 05.05.2009, 21:41:30 »
kks, co vam jebe? :emot-LMAO: :emot-LMAO: :emot-LMAO:
ako ja mne z toho APS dost prepina, ale toto uz je vazne..
80% mozgu človeka tvorí kvapalina, v mojom prípade brzdová..

CHCEM S5 :zuzka: STARY IS :zuzka: !!!!
http://www.tu-ke.com/forum/o-nicom/otvoreny-list-vedeniu-firmy-dupress-(dodavatel-mais)/

Pribina

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Kapitan Spok
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #433 on: 05.05.2009, 21:41:53 »
Nam to staci nalozit to do nazho prietlakoveho korabu. On len stlaci aktivator palby pllllllp
plllllp prepinan kapitan Spok

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #434 on: 05.05.2009, 21:46:22 »
generujem predikat na pretecenie prietlakoveho akumulatora kapitana Spuqa... pllllp
POZOR POZOR, generator parity oznamuje chybu!!pllllzzzt

GrindMyAss

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #435 on: 05.05.2009, 21:47:56 »
generujem predikat na pretecenie prietlakoveho akumulatora kapitana Spuqa... pllllp
POZOR POZOR, generator parity oznamuje chybu!!pllllzzzt
:D
pridaj jednicku a generator parity bude spokojny :D plllp :D

Pribina

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Kapitan Spok
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #436 on: 05.05.2009, 21:48:37 »
Pllllzzzt???? Kapitan Picard vas komunikator nie je v 100 % kondicii !!! plllllp
plllllp prepinan kapitan Spok

Miro

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #437 on: 05.05.2009, 21:49:39 »
 :emot-LMAO: tak teraz je potrebne spustit zbernicovy cyklus a pozbierat vsetky hovna, co vypadli skorej ako mali  :trestac: plllp

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #438 on: 05.05.2009, 21:51:07 »
tak toto ma na starosti desiatnik Voky plllp

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #439 on: 05.05.2009, 21:52:13 »
zzzzzzzzzzzllllp -u -ap-tan pllllp Picard, pocujeme sa? pridal som jednicku podla navrhu kapitana MyAss, prietlakovy akumulator stabilizovany pllllp prepinam

Pribina

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Kapitan Spok
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #440 on: 05.05.2009, 21:52:20 »
Ale co ked sa pretazi arbiter na zbernici a stratime znacne mnozstvo municie ?? pllllllp Musim sa zatial telepotrovat do inej dimenzie, vy kapitani vymyslajte plany ako zahajime vo stvrtok utok !! plllllp
plllllp prepinan kapitan Spok

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #441 on: 05.05.2009, 21:55:56 »
navrhujem to riesit superprudovo superskalarne za pomoci VLIP (Very Long Instruction Prietlak)... pllllp, prepinam

Miro

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #442 on: 05.05.2009, 21:58:25 »
je to v pohode, ale ja by som navrhol novinku .. VLEP (Very Long Exkrement Prietlak) ... co poviete kapitani? .. pllllp

GrindMyAss

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #443 on: 05.05.2009, 21:59:36 »
pllld aj moj komunikator strajkuje...nemali sme zverit jeho kostrukciu slobodnikovi Adamovi...plld

podla mojho nazoru strajkuje pamatovy podsystem komunikatora...a slobodnik Adam k tomuto podsystemu urobil dokumentaciu po klingonsky... bu bu kto sa ma z toho teraz vyznat ?

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #444 on: 05.05.2009, 22:02:02 »
revolucne riesenie, kapitan APS! idem to konzultovat so svojimi klingolskymi kolegami do vedlajsieho casopriestoru a mozno vyriesim aj nas sekundarny komunikacny problem... pllllp, over and out

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #445 on: 05.05.2009, 22:02:09 »
potrebujeme zohnat klingonskeho prekladatela...o jednom so pocul...ma meno kkt. Haulis :D plllllp

Miro

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #446 on: 05.05.2009, 22:05:28 »
Dobre kapitan .. prekonzultujte a dajte vediet vysledok .. co sa tyka komunikatorov, dufam, ze vsetci budu mat vo stvrtok komunikator dobre pripraveny pre pripadne poziadavky o pomocnu podporu pri utoku .. pllllllp

GrindMyAss

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #447 on: 05.05.2009, 22:07:36 »
pllp kapitan ked uz budete pri tych klingonoch thak im slohnite cloacking device ...bude sa nam hodit ked budeme opisovat vo stvrtok pllp

ApokalypS

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5801
  • apokalyps(a) sa mení..
    • View Profile
    • projekt k mojej diplomovke..
Re: APS - architektúry...
« Reply #448 on: 05.05.2009, 22:13:55 »
myslel si cloaking device??
80% mozgu človeka tvorí kvapalina, v mojom prípade brzdová..

CHCEM S5 :zuzka: STARY IS :zuzka: !!!!
http://www.tu-ke.com/forum/o-nicom/otvoreny-list-vedeniu-firmy-dupress-(dodavatel-mais)/

fluQe

  • Newbie
  • *
  • Posts: 25
  • FEI NO MORE
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #449 on: 05.05.2009, 22:15:50 »
Heghlu'meH QaQ jajvam!!!! plllp  8)