Author Topic: APS - architektúry...  (Read 136984 times)

DeNaTuReMaN

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 331
  • Achab
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #300 on: 04.05.2009, 02:02:48 »
napodobne, a znechutil som sa aj na pozretie prikladov, ale rano vstanem o 4 tej a pride na mna chut aspon na tie 2 hodiny.
V nedelu na obed budu krky

GrindMyAss

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #301 on: 04.05.2009, 02:48:35 »
zas to vidim na nocnu, who's with me?  :ropebanana:

ja sa dnes krasne vyspim :) budem mat nicim neruseny spanok :) ja mam skusku az vo stvrtok :) dufam ze som potesil  bq bq

DeViLvs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 222
  • f1.yweb.sk
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #302 on: 04.05.2009, 03:30:40 »
je este dakto taky co nema zapich? :D ci som sam a jediny...
nesi sam.......still waiting

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #303 on: 04.05.2009, 03:31:51 »
dobre len som myslel ze sa na mna zabudlo
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Casso

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 216
  • XSS locator
    • View Profile
    • casso <at> ic <at> cz
Re: APS - architektúry...
« Reply #304 on: 04.05.2009, 03:34:44 »
Ja este uvidim... Prd viem a kedze je 22:00 za chvilu tak nemam tak ci tak sancu sa to naucit, takze zajtra pridem vymlety ako zrnkova kava...

TradeMark

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 630
  • He ho forgets, will be destined to remember...
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #305 on: 04.05.2009, 06:20:12 »
ta co kde to viazne ludia? jak ste na tom?

ja posledny krat prechadzam prednasky ... momentalne koncim trojku... loooong way baby
Pičoch jest veľo, ale nalivačoch malo!

badi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 170
  • G ( . )( . ) GLE => Silicony Valery
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #306 on: 04.05.2009, 11:18:57 »
Ja este uvidim... Prd viem a kedze je 22:00 za chvilu tak nemam tak ci tak sancu sa to naucit, takze zajtra pridem vymlety ako zrnkova kava...

nebudes sam
Som rýchly ako Intel, lebo iba hádam, ale jedinečný ako AMD, keďže to viem aj zdôvodniť.

danielmi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 551
  • zlty sneh
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #307 on: 04.05.2009, 14:12:54 »
haulis ako dozor...
Subject: how women communicate with computer

Login: yes
Password: i dont have one
password is incorrect...

Login: yes
Password: incorrect

DeNaTuReMaN

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 331
  • Achab
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #308 on: 04.05.2009, 15:20:50 »
Nespoliehajte sa na tahaky,dozor cely cas chodil pomedzi lavice a pozoroval, neviem ci sa vobec niekomu podarilo aspon na sekundu nakuknut do tahaka :)
V nedelu na obed budu krky

rennow

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 163
  • Sleeping Beauties by Tanya Chalkin
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #309 on: 04.05.2009, 15:39:50 »
DPC so systemom .... :( ... a tak som si naivne myslel, ze ....    njn ,  Haulis ako dozor, dobre cez mikroskop na nas nepozeral....

moje otazky:
T) Stavebne prvky CP a pocitacovej aritmetiky: Algoritmus riadiacich operacii, reprezentacia cisel, aritmeticke operacie s celymi cislami (+,-,*,/), Boothov algoritmus

P) Navrhnite strukkturu organizacie funkcnej jednotky posunu PJ. Vstup: X=x3,x2,X1,x0, na vystupe: Ak R=01, tak potom posun o dva bity doprava, inak X=x0,x1,x2,x3

tot moje skusenosti a zavery zo skusky
ach

sri

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
    • View Profile
    • ACEQES, s.r.o.
Re: APS - architektúry...
« Reply #310 on: 04.05.2009, 15:46:38 »
Kolko Vas tam bolo?

DeNaTuReMaN

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 331
  • Achab
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #311 on: 04.05.2009, 15:48:27 »
20 kusov. Ada,m Haulis ako dozor , no bolo spomenute ze v strvtok bude dozor posilneni o dalsich :)
V nedelu na obed budu krky

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: APS - architektúry...
« Reply #312 on: 04.05.2009, 15:48:40 »
hmm pozeram na ten priklad, ani neviem o com toci... zaujimave to bude
:trestac:

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #313 on: 04.05.2009, 16:19:38 »
to je priklad typu praktikup 5, str 58... Adam to tiez letmo preletel a zvysok nechal na samostudium... na pisomke som to mal dobre tak sa to mozem posnazit vysvetlit

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #314 on: 04.05.2009, 16:30:17 »
tak jak vidim je to v pici :)

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: APS - architektúry...
« Reply #315 on: 04.05.2009, 16:36:56 »
podla mna najlepsie to ma JCube :D
:trestac:

GrindMyAss

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #316 on: 04.05.2009, 16:48:35 »
tak jak vidim je to v pici :)

uplne suhlasim ak: ak:

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #317 on: 04.05.2009, 17:16:39 »
v stvrtok nas bude viac... to uz si nebudu dovolovat  am

GrindMyAss

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #318 on: 04.05.2009, 17:25:59 »
nevie niekto kde je ten bootov ci bothov alg ?:)

rennow

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 163
  • Sleeping Beauties by Tanya Chalkin
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #319 on: 04.05.2009, 17:38:39 »
no vyhodnotenie ..... zasmial som sa za najnizsi dosiahnut pocet bodov na teste v mojom zivote, otocil sa na podpatku a s usmevom na autobus c.19 smer nemocnica. Adam to opravoval seriozne, .. takze ak mal niekto blud, tak vedla neho nasiel cerveny otaznik. tzn ... UCIT, UCIT, UCIT .... nebude to prechadzka sadom :)

Martin18

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #320 on: 04.05.2009, 17:59:53 »
nevie niekto kde je ten bootov ci bothov alg ?:)
myslim ,ze na konci 3tej prednasky je spomenuty

johnyo13

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 629
  • I can stand my own ground...
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #321 on: 04.05.2009, 18:04:12 »
"Architektúra univerzálneho procesora (nakresliť obrázok)"   :D :D :D
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

aweeeee

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
  • Live for the kill
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #322 on: 04.05.2009, 18:19:58 »
to je priklad typu praktikup 5, str 58... Adam to tiez letmo preletel a zvysok nechal na samostudium... na pisomke som to mal dobre tak sa to mozem posnazit vysvetlit
no mohol by si to tu cele napisat ako to treba vyratat
Thor! Odin's son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Your destiny awaits
Thor! Hlödyn's son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Ragnarök awaits

Martin18

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #323 on: 04.05.2009, 18:36:58 »
ktori ste boli napiste ake priklady boli

kov

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: APS - architektúry...
« Reply #324 on: 04.05.2009, 18:51:31 »
to je priklad typu praktikup 5, str 58... Adam to tiez letmo preletel a zvysok nechal na samostudium... na pisomke som to mal dobre tak sa to mozem posnazit vysvetlit
no mohol by si to tu cele napisat ako to treba vyratat

ok... zober si samotny priklad uvedeny v praktiku (posun do lava).
horizontalne ciary znazornuju bitove premenne (x0, x1, x2, x3 s hodnotami 0 alebo 1). tieto sa napajaju ako vstupne premenne do multiplexorov. multiplexor je charakterizovany tym, ze prepusta na vystup len jednu hodnotu - preto mame pre 4-bitove slovo 4 multiplexory.
riadiace slovo sluzi na to, aby multiplexor vybral prave jednu zo vstupnych premennych (inak povedne - riadiace slovo nariadi multiplexoru aby dal to-ktore cislo na vystup).

ak je teda riadiace slovo 00, multiplexory davaju na vystup to, co im ide na 0-ty vstup. vystupne slovo by bolo "x3x2x1x0"
ak je riadiace slovo 10 (cislo 2 v desiatkovej sustave), multiplexory davaju na vystup to, co im ide na druhy vstup. vystupne slovo bude "x1x000"
atd...

teraz zoberme rennowov priklad...
"Navrhnite strukturu organizacie funkcnej jednotky posunu PJ. Vstup: X=x3,x2,X1,x0, na vystupe: Ak R=01, tak potom posun o dva bity doprava, inak X=x0,x1,x2,x3"

v tomto pripade budes mat tiez 4 multiplexory a riadiace slovo z dvoch premennych. na vstupe mas slovo "x3x2x1x0". vystup ma byt rovnaky (x0x1x2x3), az na pripad riadiaceho slova R=01, kedy sa ma vykonat posun doprava o dva bity (vstupneho slova).
na prvy multiplexor napojis vstupy takto:
x0 x0 0 x0
|  |  |  |
3  2  1  0

druhy...
x1 x1 0 x1
|  |  |  |
3  2  1  0

treti...
x2 x2 x3 x2
|  |  |  |
3  2  1  0

stvrty...
x3 x3 x2 x3
|  |  |  |
3  2  1  0


a to je tak vsetko...
« Last Edit: 04.05.2009, 18:53:06 by kov »