Author Topic: PG  (Read 18903 times)

matt

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
    • View Profile
Re: PG
« Reply #50 on: 12.02.2011, 23:54:23 »
snad, to niekto o rok oceni  ;)

Grafika Termin 5.1.:
1) vypisat zobrazenia + komplet axonometria (20)
2) algoritmus kruznicoveho delenia ci orezania (15)
3) fergusonova krivka (15) 
4) zakladne graficke periferie + charakterizovat vstupne zariadenia (10)

Grafika Termin 10.1.:
1) Zlozene transformacie (popisat zopar vetami co to je) + priklad otocenie bodu okolo priamky
2) Bezierove krivky (vsetko trebalo, aj spajanie kriviek, spojitosti v derivaciach...)
3) Cohen-Sutherlandov alg.
4) Charakterizovat periferne zariadenia + popisat a rozdelit vystupne zariadenia s trvalym zaznamom

Grafika Termin 20.1.:
1) Post-Script
2) WARNOCK
3) Sposoby zobrazenia + axonometria
4) B-SPline + priklad

Grafika Termin 25.1.:
1) Bresenhamov algoritmus (odvodit, napisat alg, uviest prednosti) - 20b
2) sposoby riesenia viditelnosti (z-buffer alg + vyhody, nevyhody) - 15b
3) orezanie kruznice - 15b
4) v com spociva HWova podpora PC grafiky (co poskytuju z hladiska PG standardu SVGA karty v porovnani so sucasnymi drahymi kartami) - 10b

Grafika Termin 28.1.:
1) B spline, odvodenie, zakladne pojmy
2) zobrazenia + rozobrat axonometriu
3) algoritmy viditelnosti + rozobrat riadkovy rozklad

Grafika Termin 2.2.:
1) Zlozene transformacie + priklad otocenie bodu okolo priamky
2) Cohen-Shutterlandov alg
3) Warnockov alg
4) Vstupne graficke zariadenia + ich delenie

Grafika Termin 4.2.:
1) warnockov algorimus
2) axonometria
3) b-spline plus priklad

Grafika Termin 7.2.:
1) Axonometria (a- vymenovat zobrazenia, b- vymenovat premietania, c- axonometria)
2) Bresenhamov algoritmus (a- vymenovat algoritmy viditelnosti, b- algoritmus vykreslovania usecky, c- bresenhamov algoritmus)
3) Warnockov algoritmus (a- warnockov algoritmus, b- porovnat starsie graficke karty s novymi)

Grafika Termin 9.2.:
1) Zlozena Transformacia
2) B-Spline
3) Vypocitat stredove zobrazenie 3D do 2D + vymenovat sposoby primietanie a zobrazenia

Grafika Termin 10.2.:
1) algoritmus orezania kruznice + vymenovat typy orezania
2) axonometria + vymenovat premietania, zobrazenia
3) bresenhamov algoritmus

Grafika Termin 11.2.:
1) Zlozene transformacie (a) definicia homogennych suradni, b)jednou vetou co su zlozene transformacie, c)otocenie bodu okolo priamky v 3D) - 25b
2) Axonometria (a) typy zobrazeni, b) typy premietani, c) technicka axonometria) - 20b
3) Warnockov algoritmus (a) uviest algoritmy na riesenie viditelnosti, b)warnockov alg.) - 15b
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." (Barney Stinson)
"Where is your suit? Just once, when I say "suit up," I'd like you to put on a suit!" (Barney Stinson)