mirek, tvoj mail je Miroslav.Binas@tuke.sk? A kontrolujes si postu sem-tam?
to uz vie kodit aj bez usera?
ono, niektoré tie veci v .net 4.0 sú fakt dobré a potrebné... napr. to generické dedenie alebo ako to nazvať (oni to nazývajú kovariancia a kontravariancia generických typov) - to ma fakt potešilo ... prípadne pridali optional parameters - to sa tiež môže hodiť - aj keď to sa dá riešiť cez polymorphism
Quote from: Agamemnon on 21.05.2009, 16:59:02ono, niektoré tie veci v .net 4.0 sú fakt dobré a potrebné... napr. to generické dedenie alebo ako to nazvať (oni to nazývajú kovariancia a kontravariancia generických typov) - to ma fakt potešilo ... prípadne pridali optional parameters - to sa tiež môže hodiť - aj keď to sa dá riešiť cez polymorphism suhlasim, dobrym smerom sato ubera a teraz dokonca microsoft prisiel stakou mega vega speci vecou ze Parallel FX cele ten balik sa vola (Parallel Extensions) a to ono je taka high end vecicka na podporu paralelneho programovania a celetoje take mega vega easy ze ked xes nejaky obycajny for ciklus prerobit aby bol paralelny tak len prepises for na paralel_for a ono to automaticky rozdeli tu iteraciu medzi jednotlive jadra kere mas dostupne a aj ta distribucia je inteligetna podla zatazenia jednotlivych jadier alebo ked napr ciklus je malicky zesa neoplati delit tak ani nedeli do jadier a dokonca je to tak speci ze aj vypocti sa rozdiela do sub vypoctov na jednotlive jadra.....dakde na nete je taky demo projekt ze zobrali jeden ray-tracing engine kery daval tak 3-4 frami/sekunda a oni ten engine zobrali a len tolko zrobili ze kazdy jeden for prepisali naten parallel_for a po modifikacii na 4 jadrovom pentiu daval 11-12 frameov a na druhej strane ked konecne uz prekladace budu plne podporovat novy standard pre c++ ,tak programovanie s vlaknami bude este jednoduchsie a krajsie ako jeto v c# alebo v jave uz sa tesiiim jupi jupi
uz aby to bolo v Mone :-D