Author Topic: Objektove programovanie  (Read 152444 times)

psicho

  • VIP
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3173
  • Markus[pSicho]Fesi
    • View Profile
    • codemazing
Re: Objektove programovanie
« Reply #325 on: 10.04.2009, 16:13:49 »
To sa fakt nikto nenajde kto by spravil zadanie? samozrejme, ze by to nebolo zadarmo  ;)

skus napisat mail alebo icq mne urcite sa dohodneme
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: Objektove programovanie
« Reply #326 on: 10.04.2009, 16:15:49 »
To sa fakt nikto nenajde kto by spravil zadanie? samozrejme, ze by to nebolo zadarmo  ;)

skus napisat mail alebo icq mne urcite sa dohodneme

psicho, ale ty predsa nevies, co s rozhraniami...
So say we all!

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: Objektove programovanie
« Reply #327 on: 10.04.2009, 16:17:29 »
keby si poriadne popozeral, tak by si vedel, ze najde.. ;)
alebo keby si poriadne popozeral ten c mreza, tak by si zistil, ze si vies spravit kludne aj sam..

joj ty moj ziak radostny - az som vysmiaty, ked to citam. nakolko si predmet vlani opakoval, nechal si si uznat zapocet, ale vdaka (neviem comu, neviem komu) si sa rozhodol, ze si to zadanie aj tak spravis. nuz - nie vsetci sa na to takto pozeraju... :-(
So say we all!

psicho

  • VIP
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3173
  • Markus[pSicho]Fesi
    • View Profile
    • codemazing
Re: Objektove programovanie
« Reply #328 on: 10.04.2009, 21:25:03 »
To sa fakt nikto nenajde kto by spravil zadanie? samozrejme, ze by to nebolo zadarmo  ;)

skus napisat mail alebo icq mne urcite sa dohodneme

psicho, ale ty predsa nevies, co s rozhraniami...

to nevadi ked mi dobre zaplatia aj plavat sa naucim :D :D
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

ApokalypS

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5801
  • apokalyps(a) sa mení..
    • View Profile
    • projekt k mojej diplomovke..
Re: Objektove programovanie
« Reply #329 on: 10.04.2009, 21:33:04 »
joj ty moj ziak radostny - az som vysmiaty, ked to citam. nakolko si predmet vlani opakoval, nechal si si uznat zapocet, ale vdaka (neviem comu, neviem komu) si sa rozhodol, ze si to zadanie aj tak spravis. nuz - nie vsetci sa na to takto pozeraju... :-(
preco? pretoze bolo zaujimavejsie ako rok predtym.. ;)
80% mozgu človeka tvorí kvapalina, v mojom prípade brzdová..

CHCEM S5 :zuzka: STARY IS :zuzka: !!!!
http://www.tu-ke.com/forum/o-nicom/otvoreny-list-vedeniu-firmy-dupress-(dodavatel-mais)/

psicho

  • VIP
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3173
  • Markus[pSicho]Fesi
    • View Profile
    • codemazing
Re: Objektove programovanie
« Reply #330 on: 11.04.2009, 15:42:15 »
joj ty moj ziak radostny - az som vysmiaty, ked to citam. nakolko si predmet vlani opakoval, nechal si si uznat zapocet, ale vdaka (neviem comu, neviem komu) si sa rozhodol, ze si to zadanie aj tak spravis. nuz - nie vsetci sa na to takto pozeraju... :-(
preco? pretoze bolo zaujimavejsie ako rok predtym.. ;)

tento rok sa viacej fetuje nacviku ? :D
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #331 on: 11.04.2009, 21:59:29 »
Ahojte

no k veci...
neviete ako by som vedel najst v poli AItem-ov mne vyhovujuci len podla mena?
teda tuto metodu
implementujte telo metódy GetItem() rozhrania IRoom, ktorá vráti referenciu na predmet nachádzajúci sa v miestnosti. Ak sa v miestnosti predmet nenachádza vráti null.
Code: [Select]
public TextGame.Items.AItem GetItem(string name)
napriklad kluc, tam ma meno, ako sa sk nemu dostat, alebo robi sa to inak?
« Last Edit: 12.04.2009, 00:12:57 by Domino3D »
vivat academicus

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #332 on: 11.04.2009, 22:23:47 »
prechádzaj postupne všetky predmety v Roome... testuj každý na meno... ak sa meno zhoduje, tak je to ten predmet, čo si hľadal :)

"//tu prejdem secko ale ta s cim to ja hlava dubova porovnam :D"
s menom to porovnávaj... však potrebuješ nájsť predmet podľa mena :) teda... meno veci porovnávaj s tým menom, čo preberieš ako argument metódy...
to s Contains ti nepôjde, lebo Contains porovnáva objekty rovnakých typov...
All code is crap.

42

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #333 on: 11.04.2009, 22:43:16 »
vau diki, vyriesene :)
a este mam silnu potrebu dat nieco do miestnosti tak dsom to dal takto
D.AddItem(Key());
a vypise mi
Code: [Select]
Error 2 'TextGame.Key' is a 'type' but is used like a 'variable'
pricom error 1 je
Code: [Select]
Error 1 'TextGame.Room.GetItem(string)': not all code paths return a value   
a zvyrazni mi GetItem(pozri kod)

tu je add a get
Quote
xxx
« Last Edit: 12.04.2009, 00:12:24 by Domino3D »
vivat academicus

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #334 on: 11.04.2009, 22:55:02 »
err1 ...return som vyriesil

keby dakto mal problem s tym tak napisem aj ako
vzdy caka na to ze mu nieco vratime tak som odstranil else a nechal na koniec len return null; //uvidime co sa stane :) , ale chybu us nevypisuje
vivat academicus

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #335 on: 11.04.2009, 23:00:47 »
tie chyby sú samopopisné ;) treba sa to naučiť čítať a riešiť... to je úplný základ....

prv k tej druhej, čo si vyriešil... si tam mal prípad, kedy ti to nevrátilo z tej metódy nič... potrbeuješ mať vždy nejaký návrat - v tomto prípade to znamená, že alebo vrátiš ten nájdený predmet - alebo vrátiš null - takže presne tak ako si to urobil - teraz ale ide o to, že si musíš dať pozor na to, keď s tým budeš pracovať - aby si ošetril prípad, keď sa daná vec v miestnosti nenachádza... takže po hľadaní veci sa hodí skontrolovať, či sa rovná null (tj. taká vec v miestnosti nie je)

teraz tá prvá vec... ty sa pokúšaš použiť triedu ako premennú (resp. ako metódu)... potrebuješ najprv urobiť objekt daného typu (tj. objekt typu Key) a až potom ho môžeš priradiť do toho listu (v liste sú vždy objekty, nie triedy)
na vytvorenie objektu sa používa "new" - to by si mal vedieť, to je základ...

kód ti nenapíšem, len keby si sa veľmi trápil s tým :) už mi bolo vyčítané, že ponúkam riešenia zbytočne priamo :) a že mám nechávať riešiť to vás, len vám pomôcť tým, že vás navediem na to a vysvetlím :)
All code is crap.

42

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #336 on: 12.04.2009, 00:11:58 »
ani nevies ako si mi pomohol velmi
cenim si to, konecne mi to krasne ide, dokonca aj viem preco ;)
to je asi najdolezitejsie

tiez chyby mi robia kus este problem lebo neviem co chce odo mna :), no pre niekoho ako si ty co s tym robi neaky cas je to samozrejme :)

no kod netreba, ale aj bez toho super ze si napisal, cely den robim polku tohto cvika :)

edit: aby si nemal problem tak som dal prec kody
« Last Edit: 12.04.2009, 00:13:30 by Domino3D »
vivat academicus

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #337 on: 12.04.2009, 00:35:57 »
to nie je problém, že tu dávaš kódy :) ja som tú poznámku napísal viac-menej zo srandy :) tam šlo o to vtedy, že ja som tu napísal priamo kód riešenia :) ku tomu bola tá vyčítka vtedy :) nie ku tomu, že vy to pastujete kódy :) to nie je problém :)
All code is crap.

42

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #338 on: 14.04.2009, 23:54:54 »
heh dnesne cviko bolo v pohode, celkom som zvladol bez vacsich komplikacii, kto sa este chce podelit o zazitky z programovania textovej hry? :D  :ropebanana:
vivat academicus

markus

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #339 on: 15.04.2009, 00:21:08 »
Dnesne cviko??? nebolo dnes nahodou dekanske volno co viem?
Dekan FEI TUKE vyhlasuje pre študentov FEI TUKE dňa 14.4.2009 dekanské voľno. Nebude sa vyučovať.
8.4.2009

ci ty niesi z FEIky?

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #340 on: 15.04.2009, 00:33:14 »
však práve preto bolo v pohode, by som povedal :)
All code is crap.

42

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #341 on: 15.04.2009, 01:26:59 »
myslel som to tak ze doma som si kodil sam :)
vivat academicus

Aniy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
    • View Profile
    • AnimeXpo
Re: Objektove programovanie
« Reply #342 on: 15.04.2009, 04:12:14 »
tak mne to dnes akosi vôbec nešlo :/


sad47

  • Newbie
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #343 on: 16.04.2009, 01:39:34 »
Neviete niekto s kym je cviko v STVRTOK 9:10? resp. aj ine casy v stvrtok (s kym a kde).. vdaka

zistil by som si to na ISStudent.. ale ten je uz mimo provoz a na MAIS sa akosi neda prihlasit momentalne bu

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #344 on: 16.04.2009, 03:34:29 »
ehm, uz by som chcel robit dalej, nejak som sa rozbehol alebo co  :trestac: (to sa mi nestava, keby mi tak slo USA :ohmigod:)
Co bude naplnou dalsieho cvika?
Code: [Select]
Text Game V.
PS: ako z truhlice vyberiem kluc? budem potrebovat este jednu prazdnu truhlicu? alebo podobne abo pri backpacku ze tam budem vkladat a vykladat si predmety jak sa mi zachce samozrejme s ohladom na pocet predmetov kolko sa tam vojde, heh len rozmyslam ci sa bude dat do truhlice drak:)
« Last Edit: 16.04.2009, 04:16:21 by Domino3D »
vivat academicus

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #345 on: 16.04.2009, 04:37:52 »
ja som takéto veci riešil druhým objektom, ktorý bol ako prázdna truhlica :)
ale vieš to urobiť aj tak, že priradíš objektu niečo ako inventár - tam potom sa to musí aj správať ako inventár (teda ak ho máš takto riešený), že bude mať nejakú nosnosť... alebo objem, alebo také niečo :)
All code is crap.

42

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #346 on: 16.04.2009, 05:11:26 »
Neviete niekto s kym je cviko v STVRTOK 9:10? resp. aj ine casy v stvrtok (s kym a kde).. vdaka

zistil by som si to na ISStudent.. ale ten je uz mimo provoz a na MAIS sa akosi neda prihlasit momentalne bu
Cviko je s Csabom... ci jak sa to pise
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

morrfun23

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 96
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #347 on: 16.04.2009, 16:05:20 »
poradte mi Ako ma vyzerat property backpacku v triede Game?

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #348 on: 16.04.2009, 16:54:11 »
Zeby tak? :)
Code: [Select]
public IBackpack Backpack {
get {
       return backpack;
}
}
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #349 on: 16.04.2009, 17:13:57 »
poradte mi Ako ma vyzerat property backpacku v triede Game?

to si robis srandu ze toto nevies...lol...btw a co tak pouzit jednoduchu vec ako prava myska->refactor->encapsulate field? ale vazne na toto sa pytat v 9tom tyzdne to je lol