Author Topic: OOP Binasove skupiny  (Read 32024 times)

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #75 on: 16.12.2012, 00:44:36 »
a este taka otazocka jak sa to odovzdava??? pretoze odovzdavat podla odovzdavania textovky je asi trosku somarina nakolko veci co tam treba tak my niektore nemame cize by to cez system asi nepreslo........cize nam staci len cisty kod a hotovo??? ci ma niekto tiez s mirekom a vie o niecom inom ako sa odovzdava?? :)

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #76 on: 16.12.2012, 00:53:04 »
stacktrace je to co ti vypise prostredie pri padnuti programu ak neodchytis chybu. Vidis tam vlastne postupnost volani, ktore viedlo k padnutiu.

Z toho co pisete to vyzera ze chyba nieje v metode ktoru ste skusali, ale v kode ktory volal tu metodu. Naucit sa chapat stacktrace je klucove, takze hladanie takychto chyb vam iba pomoze.


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #77 on: 16.12.2012, 01:00:25 »
no tak vyhodi asi take nieco......vies povedat kd eje chyba???
Code: [Select]
run:
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 ERROR:Unable to determine Slick build number
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 INFO:LWJGL Version: 2.8.2
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 INFO:OriginalDisplayMode: 1366 x 768 x 24 @60Hz
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 INFO:TargetDisplayMode: 800 x 600 x 0 @0Hz
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 INFO:Starting display 800x600
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 INFO:Use Java PNG Loader = true
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 INFO:Controllers not available
somarina
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 ERROR:null
java.lang.NullPointerException
at alien.actor.AbstractActor.intersects(AbstractActor.java:90)
at alien.actor.item.Energy.act(Energy.java:42)
at framework.SlickWorld$SlickGame.update(SlickWorld.java:274)
at org.newdawn.slick.GameContainer.updateAndRender(GameContainer.java:657)
at org.newdawn.slick.AppGameContainer.gameLoop(AppGameContainer.java:408)
at framework.SlickWorld$SlickAppGameContainer.start(SlickWorld.java:240)
at framework.SlickWorld.run(SlickWorld.java:149)
at alien.Main.main(Main.java:70)
Sat Dec 15 18:59:44 CET 2012 ERROR:Game.update() failure - check the game code.
org.newdawn.slick.SlickException: Game.update() failure - check the game code.
at org.newdawn.slick.GameContainer.updateAndRender(GameContainer.java:663)
at org.newdawn.slick.AppGameContainer.gameLoop(AppGameContainer.java:408)
at framework.SlickWorld$SlickAppGameContainer.start(SlickWorld.java:240)
at framework.SlickWorld.run(SlickWorld.java:149)
at alien.Main.main(Main.java:70)
BUILD SUCCESSFUL (total time: 2 seconds)

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #78 on: 16.12.2012, 01:40:25 »
cisla ako napr AbstractActor.java:90 znamenaju cisla riadku na ktorom sa vyskytla chyba v danej triede, teraz by si si mal prejst kod zo stacktrace-u ktory si pisal ty a pekne tam uvidis ako sa volali metody/konstruktory v kode a uvidis ze co sa "posralo". Najjednoduchsie to je pomocou debuggera, ktory je v kazdom prostredi...


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #79 on: 16.12.2012, 01:45:11 »
no tak vyhodi asi take nieco......vies povedat kd eje chyba???

ma aktualizovanu kniznicu?? v jednej verzii trebalo pouzit v maine tusim setPlayer...ale v dalsej uz to bolo vyriesene a netrebalo to..

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #80 on: 16.12.2012, 01:58:46 »
sanchez ty si poklad :)....kamarat ti asi ide min. pivo :D ....vravel ze ma uz najnovsiu verziu si stiahol a tam uz je potrebna factory...ale nakolko tu nemal tak bol potrebny ten setplayer.....vdaka :)

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #81 on: 16.12.2012, 02:03:33 »
sanchez ty si poklad :)....kamarat ti asi ide min. pivo :D ....vravel ze ma uz najnovsiu verziu si stiahol a tam uz je potrebna factory...ale nakolko tu nemal tak bol potrebny ten setplayer.....vdaka :)

 ;D ;D ah: som rada, ze som pomohla...no som zvedava, kedy bude to pivo  ;D

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #82 on: 16.12.2012, 02:06:24 »
sanchez ty si poklad :)....kamarat ti asi ide min. pivo :D ....vravel ze ma uz najnovsiu verziu si stiahol a tam uz je potrebna factory...ale nakolko tu nemal tak bol potrebny ten setplayer.....vdaka :)

 ;D ;D ah: som rada, ze som pomohla...no som zvedava, kedy bude to pivo  ;D

no musim mu odkazat isto...len tu cez pm ti neposle :P :D

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #83 on: 16.12.2012, 02:11:56 »
no musim mu odkazat isto...len tu cez pm ti neposle :P :D

dobre..znacim si do diaru jedno pivo  ;D :beer1:

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #84 on: 16.12.2012, 02:17:06 »
no musim mu odkazat isto...len tu cez pm ti neposle :P :D

dobre..znacim si do diaru jedno pivo  ;D :beer1:

no len musis odhalit svoju totoznost, lebo sanchez nepozname :P :D

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #85 on: 16.12.2012, 02:33:41 »

no len musis odhalit svoju totoznost, lebo sanchez nepozname :P :D

len tak lahko neodhalim svoju totoznost  ;D ved nie je vela dievcat, tak sa spytajte kazdej a urcite na mna narazite  ;D

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #86 on: 16.12.2012, 02:43:50 »

len tak lahko neodhalim svoju totoznost  ;D ved nie je vela dievcat, tak sa spytajte kazdej a urcite na mna narazite  ;D

ale je ich dost :D...aspon informaticka - druhacka?? :D

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #87 on: 16.12.2012, 02:48:48 »

len tak lahko neodhalim svoju totoznost  ;D ved nie je vela dievcat, tak sa spytajte kazdej a urcite na mna narazite  ;D

ale je ich dost :D...aspon informaticka - druhacka?? :D

jasne, ze hej  ;D inac by som si to nevedela hodit do svojho projektu, kedze tento rok je to prvykrat  ;) a je nas malo v nasom rocniku  :P

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #88 on: 16.12.2012, 02:52:09 »
jasne, ze hej  ;D inac by som si to nevedela hodit do svojho projektu, kedze tento rok je to prvykrat  ;) a je nas malo v nasom rocniku  :P

sice to je tiez pravda :D..hmmm...nooo...3 som mal minuly rok v skupine, s dalsimi dvoma chodim na usa v piatok....hmmm...dalsie min. 3 poznam len tak z videnia :D.....

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #89 on: 16.12.2012, 02:57:21 »

sice to je tiez pravda :D..hmmm...nooo...3 som mal minuly rok v skupine, s dalsimi dvoma chodim na usa v piatok....hmmm...dalsie min. 3 poznam len tak z videnia :D.....

dobra rada...kto hlada, ten najde  ;D takze nehanbit sa a pytat sa kazdej jednej  ;D ;D

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #90 on: 16.12.2012, 03:07:16 »

sice to je tiez pravda :D..hmmm...nooo...3 som mal minuly rok v skupine, s dalsimi dvoma chodim na usa v piatok....hmmm...dalsie min. 3 poznam len tak z videnia :D.....

dobra rada...kto hlada, ten najde  ;D takze nehanbit sa a pytat sa kazdej jednej  ;D ;D

srandistka :D :D ahoj si sanchez a pojdeme na pivo?? :D :D..kazda bude suhlasit ked clovek spomenie pivo :P :D :D

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #91 on: 16.12.2012, 03:14:14 »

srandistka :D :D ahoj si sanchez a pojdeme na pivo?? :D :D..kazda bude suhlasit ked clovek spomenie pivo :P :D :D

zas az kazda nebude suhlasit  ;D dajak fandis kamosovi  ;D ;D  tak to skus spravit tak, ze nam ukazes tu chybu a kto to bude vediet bude asi Sanchez  ;) a tak sa mozes spytat, ci ta dotycna je Sanchez a ci ide na pivo  8)

Sif

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #92 on: 16.12.2012, 03:22:29 »

zas az kazda nebude suhlasit  ;D dajak fandis kamosovi  ;D ;D  tak to skus spravit tak, ze nam ukazes tu chybu a kto to bude vediet bude asi Sanchez  ;) a tak sa mozes spytat, ci ta dotycna je Sanchez a ci ide na pivo  8)

človek tu príde pozrieť, že čo nové sa poriešilo s alien breedom a vy si tu veselo spamujete a dohadujete RANDE!!.. no toto  :ohmygod:
veľa šťastia v hľadaní sa snáď vám to spolu vyjde .. ;)

Rimbaud

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 556
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #93 on: 16.12.2012, 03:40:41 »

zas az kazda nebude suhlasit  ;D dajak fandis kamosovi  ;D ;D  tak to skus spravit tak, ze nam ukazes tu chybu a kto to bude vediet bude asi Sanchez  ;) a tak sa mozes spytat, ci ta dotycna je Sanchez a ci ide na pivo  8)

človek tu príde pozrieť, že čo nové sa poriešilo s alien breedom a vy si tu veselo spamujete a dohadujete RANDE!!.. no toto  :ohmygod:
veľa šťastia v hľadaní sa snáď vám to spolu vyjde .. ;)

Love is in the air :)
Meat is Murder.

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #94 on: 16.12.2012, 04:09:14 »

zas az kazda nebude suhlasit  ;D dajak fandis kamosovi  ;D ;D  tak to skus spravit tak, ze nam ukazes tu chybu a kto to bude vediet bude asi Sanchez  ;) a tak sa mozes spytat, ci ta dotycna je Sanchez a ci ide na pivo  8)

človek tu príde pozrieť, že čo nové sa poriešilo s alien breedom a vy si tu veselo spamujete a dohadujete RANDE!!.. no toto  :ohmygod:
veľa šťastia v hľadaní sa snáď vám to spolu vyjde .. ;)

Love is in the air :)

aku telenovelu z toho robite  :D

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #95 on: 16.12.2012, 04:11:10 »

zas az kazda nebude suhlasit  ;D dajak fandis kamosovi  ;D ;D  tak to skus spravit tak, ze nam ukazes tu chybu a kto to bude vediet bude asi Sanchez  ;) a tak sa mozes spytat, ci ta dotycna je Sanchez a ci ide na pivo  8)

človek tu príde pozrieť, že čo nové sa poriešilo s alien breedom a vy si tu veselo spamujete a dohadujete RANDE!!.. no toto  :ohmygod:
veľa šťastia v hľadaní sa snáď vám to spolu vyjde .. ;)

Love is in the air :)

aku telenovelu z toho robite  :D

relaax everybody :D :D ale sorry sa spam no :P......Sanchezno a na to pivo snad sa nezabudne :D

Sanchez

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #96 on: 16.12.2012, 04:14:44 »

relaax everybody :D :D ale sorry sa spam no :P......Sanchezno a na to pivo snad sa nezabudne :D

ked ma najdete, tak urcite nie  ;D

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #97 on: 16.12.2012, 04:41:09 »

relaax everybody :D :D ale sorry sa spam no :P......Sanchezno a na to pivo snad sa nezabudne :D

ked ma najdete, tak urcite nie  ;D
keby sme nenasli tak sa pripomen :P :D

Dickenz

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #98 on: 16.12.2012, 07:07:17 »
natrafil som na problem....čo to jako ma robiť ?? nejak strucne zhrnut čo mam dat do konstruktora?? ako spravit tu nahodu ?? a ako podla coho viem zistit ci su otvorene alebo zatvorene dvere???

Quote
Vytvorte novú triedu VDoor, ktorá:

    dedí od triedy AbstractActor
    na svoju reprezentáciu použije animáciu so spritu resources/images/vdoor.png
    veľkosť obrázka animácie je 16x32
    v konštruktore vygenerujte náhodný interval, v ktorom sa budú otvárať a zatvárať
    pridajte atribút, ktorý určuje, či sú dvere zatvorené alebo otvorené
    podľa daného intervalu otvárajte a zatvárajte dvere
    ak sa dvere prekrývajú s hráčom a sú zatvorené, nedovoľte mu prejsť, čiže zmeňte jeho pozíciu na pôvodnú


Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP Binasove skupiny
« Reply #99 on: 16.12.2012, 17:09:58 »
http://docs.oracle.com/javase/1.4.2/docs/api/java/util/Random.html

niečo také (pseudocode):
Code: [Select]
begin constructor
  int doorInterval = random.int()
  ...
end constructor

begin checkEverySecond
  doorIntervalCounter++
  if (doorIntervalCounter == doorInterval) then
    door.openClose()
    doorIntervalCounter = 0
  end if
end checkEverySecond

samozrejme... dá sa to riešiť aj inak...
napr - nemusí to byť každú sekundu... apod.
All code is crap.

42