veľa vecí závisí od toho, ako si to robil...
ja som to pochopil od Mireka tak, že tie scenáre majú načrtnúť, ako sa to zhruba dá poskladať, ale nemusí... má to proste spĺňať tie požiadavky čo nám hovoril a ako to bude spravené je v podstate na nás.
Ja tiez pocitam s tym, ze tie scenare nie su zavazne a ze je na mne, ako som to spravil. Podstatne je, aby to splnalo tie poziadavky, ktore sme si spisali (dohratelnost, batoh... a neviem co este...) + aby boli dodrzane principy OOP. A miestami som mal pocit, ze scenar z jedneho cvicenia bol v urcitych detailoch v rozpore so scenarom z ineho cvicenia => teda na tych detailoch IMHO nezalezi... A co som sa bavil s dalsimi 2-3 ludmi, tak si to tiez robili podla seba...
A ved ta analyza a navrhovanie tried/rozhrani je na tom to najkrajsie.
Nepaci sa mi taky presny nalinkovany postup, ako je v tych scenaroch... Radsej keby v nich bolo presne specifikovane, o com je ta hra, lebo dej hry (aspon v mojom pripade) bude dost chaby - nemam velmi fantaziu na vymyslanie takych veci...