1.) ... ja potrebujem este jednu svoju property do metody Push... mozem si to teda zmenit ze item bude typu Item alebo mam tu property zmenit na metodu a pridat do rozhrania?
2.) ... a este mam otazocku ze ako mame riesit mapu... mozem si vytvorit jedno velke 2-rozmerne pole typu Room a podla toho kde mam rozmiestnene miestnosti tam popridavat instancie triedy Room?
3.) a ako to ma byt s predmetmi? mam mat v kazdej miestnosti nejaky Arraylist spredmetmi?
som to ocisloval, aby sa lepsie odpovedalo, takze:
1.) Neviem sice ci dobre rozumiem otazke, ale pokial budes mat metodu " void Push(IItem item)", teda presne tak ako to je v rozhrani, tak nepotrebujes (a myslim ze ani nesmies) rozhranie menit, ale dalsie metody do svoje triedy si samozrejme mozes pridat...
2.) Jedna z moznosti ako riesit mapu... takisto sa da vytvorit Room a v kazdej mat este referencie na susediace miestnosti (ja som to riesil druhym sposobom, potom ma napadlo, ze tym prvym by to bolo asi lahsie, ale uz sa mi to nechce prerabat
)
3.) Ano ... Je to v podstate to iste, ako v BackPacku