FEI archív 2007/2008 > 2. ro?ník

2D adventúra

<< < (2/17) > >>

Agamemnon:
také veci ako vzájomná komunikácia, to sa nejak vyvynie, hehe :) nejak sa to bude musieť poriešiť... ten multichat cez jabber sa mi páči asi najviac... pokec je zase najvariabilnejší - dostupný z akéhokoľvek miesta, stroja, aj z takého, kde sa nedá prihlásiť na jabber/irc

námet, dej, prostredie, obrázky objektov, scén a podobne:
ak má niekto záujem, tak nech navrhne a urobí niečo krátke na testovanie - bude treba kód na niečom skúšať - formát obrázkov, veľkosť, typ a pod. sa dorieši postupne... ono, aj grafik sa bude hodiť :)
plus tu patria aj také veci ako rozlíšenie obrazovky :) lebo od toho sa budú odvíjať veľkosti obrázkov a pod :)

apokalyps: toto robím práve preto, aby sa ľudia (a aj ja) naučili ďalšie veci :) hovorím, ako základ stačí vedieť tie veci, čo boli na OP v tomto roku - hlavne teda objekt, trieda, interface, dedenie, čo sa s tým dá robiť a také podobné základné veci...
eventy a delegáty sú výhodou, lebo celý SceneManager bude na tom postavený, keďže ide o interakciu s hráčom, a ten bude vyvolávať eventy - kliknutie a pod...

Agamemnon:
to credits - to mi vnuklo ďalšiu vec, čo treba urobiť:
stavový stroj, ktorý bude ovládať stavy hry, tj:
- hra je v menu - jednotlivé časti menu asi ako samostatné podstavy, uvidí sa, premyslí sa :)
- hra "je v" hre
- hra je v ingame menu
- hra je v credits

a teraz, čo sa dá robiť, ak je hra v danom stave - napr. ak je v menu, tak sa nebude vykresľovať scéna, ale namiesto toho sa vykreslia položky menu... ak je zase v credits, tak sa vykreslia kredity a bude sa reagovať na akýkoľvek kláves tak, že sa preskočí do menu... a tak pod.

asi sa bude hodiť ku tomu nakresliť nejaký diagram, hehe :)

kamelot:
existuje aj free engine pre adventury http://dead-code.org/home/index.php/about/
ale pouziva vlastny skriptovaci jazyk (vraj podobny C#, Jave)

Agamemnon:
exisuje :) free engineov je pomerne dosť... na rôzne veci

ale mne ide viac o kódenie :) cieľom je niečo sa naučiť :)

kamelot:
nj doslo mi z tvojich postov... link na engine som hodil skor pre info, ze aj take existuje :)

Navigácia

[0] Index správ

[#] Ďalšia strana

[*] Predchádzajúca strana

Go to full version