jj ty jedniny mas patent na rozum.
jop, rýchlo si pochopil... gratulujem, možno máš ešte nádej
ale môžeš začať... napr. nám porozprávaj ako to funguje v praxi... ako vyzerá vývoj software-u... alebo hardware-u... ktoré z predmetov, čo máš v škole využiješ a ako... aké predmety máš napr. v 4. ročníku... ako rôzne predmety navzájom súvisia, a ako sa to prejaví v praxi a reálnom vývoji...
prípadne napr. by si mohol zhodnotiť úroveň predmetov vzhľadom na ich využitie a reálny prínos... napr. povedzme teoretickú informatiku... tou môžeš začať... prípadne niektorým z ďalších hudákových predmetov (naschvál som vybral tieto, mám preto dôvod)...
a tak podobne
možno teraz pochopíš, čo som vlastne napísal predtým...
a ako som napísal, výnimky existujú... niektorí študenti pracujú... niektorí sú inteligentní... prípadne majú skúsenosti z iných škôl, možno erasmus (to môže mať istý pozitívny príspevok, ale nemusí - pretože to ešte neznamená, že si daný človek dokáže z toho vybrať, čo potrebuje... samozrejme, skúsenosť to je)
potom dokážu oveľa lepšie posúdiť, čo a ako...
miesto na geriatrii uz vybavene mas?
áno
hmm no zaujimalo by ma ako to tu bolo dakedy na FEI...
mali sme trochu všeobecnejší úvod ako je teraz... mali sme oveľa viac matiky - toto je dosť podstatné, imo... logické myslenie a tak... analýza problémov... mali sme viac teoretickej informatiky...
viac sa vyhadzovalo (aspoň z toho, čo som počul ako porovnanie)... nemali sme body za prednášky
... museli sme mať nad 50% aj zo zápočtu, aj zo skúšky (nič také, že si mal 40b zo zápočtu, tak si napísal skúšku na 11b, hehe
- toto sa zaviedlo naspäť teraz, myslím)... etc...
nedokážem to veľmi porovnávať, keďže po tých zmenách som neštudoval...
takže skôr len z počutia viem (ani fórum nesledujem tak všeobecne, aby som si dokázal urobiť obraz... na fóre sledujem len niektoré konkrétne veci, ktoré ma z nejakého dôvodu zaujímajú, prípadne tam nejak prispievam - napr. téma objektové programovanie)