Author Topic: zadanie PG  (Read 5121 times)

spili

  • Newbie
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
zadanie PG
« on: 14.11.2013, 19:36:26 »
zdravím,

ako zadanie na PG mám osemsmerovky . Znenie :

Navrhnite a implementujte nástroj na editovanie a riešenie osemsmeroviek.
Akceptujte len pravidelný obdĺžnikový tvar. Aplikácia umožní zadať písmená a
uloziť osemsmerovku do súboru. Umozní prehľadávať podľa zadaného slova.
Umožní zaškrtávať slová pomocou myši. Pri vyškrtaní všetkých slov zvýrazní
tajničku.

Viete mi niekto vysvetliť čo mám chápať pod  "Aplikácia umožní zadať písmená" ? :D

« Last Edit: 14.11.2013, 19:43:38 by spili »

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #1 on: 14.11.2013, 21:34:22 »
ze vlozis osemsmerovku... zadanie osemsmerovky, alebo ako to popisat...
vies ako vyzera osemsmerovka, ked je nevyskrtana? je to kopa pismen... tieto pismena zadat...

btw - preco sa to pytas tu? na co mas cviciaceho?
jeho uloha je vysvetlit zadania - tu sa kludne moze stat, ze ti to niekto vysvetli nie tak, ako to chce cviciaci, ktory to bude preberat a hodnotit
All code is crap.

42

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #2 on: 17.11.2013, 02:10:11 »
nechcel som zakladat new topic, tak psiem tu.
Mam take zadanie:
Quote
Vytvorte samostatnú implementáciu piesku (resp. prachu) ako materiálu podľa
zásad OP. Overte správnosť riešenia na niekoľkých animáciách v jednoduchých
scénach (ostatné objekty budú veľmi jednoduché, avšak aj tie budú rešpektovať
zákony fyziky).

Niekto nejaky napad aspon ako zacat?? Velmi s grafikou som nerobil a snad ani nebudem velmi, ale chcel by som nieco spravit, tak kto vie poprosim o radu. Robim v C# - e.

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #3 on: 18.11.2013, 18:21:00 »
podla toho aku radu potrebujes...

c# (.net) ma integrovanu podporu pre directx... existuje viacero tutorialov, najdes v pohode
tiez existuju kniznice pre opengl pre c#...
vyber si, co ti vyhovuje viac... (existuju aj dalsie implementacie - napr. sdl; pripadne cely velmi dobry game-dev engine unity3d)

ak potrebujes pomoc s objektami a pod... tak potrebujes najskor jeden objekt pre zrniecko prachu, ktore bude nejak reagovat na gravitaciu...
budes mat slucku programu, kde v kazdom ticku slucku prepocitas gravitaciu a poziciu pre vsetky zrniecka... podla toho prekreslis...

ak nieco ine, pytaj sa konkretne
All code is crap.

42

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #4 on: 07.12.2013, 02:38:15 »
no uz by aj trebalo zacat :D co je asi najlepsie pouzit, ked som v nicom nerobil?? nasiel som, resp. aj mi niekto odporucil DIGITALRUNE. Vyzera to aj celkom fajn, ale niekde ziadny navod jak sa topouziva. nejaky tutorial alebo nieco. Ako vobec zacat a pod. NEstretol si sa s tym, aelbo niekto??

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #5 on: 08.12.2013, 16:54:29 »
keď si v ničom nerobil, tak si vyber niečo, ku čomu nájdeš dosť materiálov (rozumej zrozumiteľných tutoriálov)... inak budeš bojovať s dokumentáciou k danému frameworku/engine (ak vôbec nejaká existuje)...

digitalrune nepoznám vôbec, takže to neviem, čo ti povedať ku tomu... ale ak nemáš tutoriály, tak o tom ani nerozmýšľaj... btw - to je platený engine - majú síce free licencie pre študentov a tak, ale to si budeš musieť prv vybaviť... s tým počítaj tiež...
All code is crap.

42

jankko1

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #6 on: 19.12.2013, 20:09:58 »
Zdravicko,
nie je tu niekto, kto rozumie datovym rukaviciam? Ma na zadanie z grafiky urobit model 3D model ruky a urobit program (asi v C++) aby ten model reagoval na pohyby prstov, ktore budem robit s rukavicou. Nema niekto podobny program, alebo nevel by mi niekto poradit ako zacat alebo nieco podobne??...uz mi neostava vela casu .... diky za kazdu radu  :)

Tren

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1060
  • Fortes fortuna adiuvat
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #7 on: 22.12.2013, 20:59:36 »
Zdravicko,
nie je tu niekto, kto rozumie datovym rukaviciam? Ma na zadanie z grafiky urobit model 3D model ruky a urobit program (asi v C++) aby ten model reagoval na pohyby prstov, ktore budem robit s rukavicou. Nema niekto podobny program, alebo nevel by mi niekto poradit ako zacat alebo nieco podobne??...uz mi neostava vela casu .... diky za kazdu radu  :)
Mohol si sa skor zobudit  :) studenti s tym vela skusenosti nemaju ale na druhej strane pri takychto veciach cviciaci velmi radi pomozu a vzdy si najdu cas ak student nieco potrebuje, cize ak nevies s tym ani pohnut tak jednine vychodisko vidim v konzultaciach ale tak uz je to neskoro no. taketo zadania su nove na PG ale uz boli nejake bakalarske prace na tuto temu, skus na pozriet nane

m@tej

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #8 on: 05.01.2014, 22:00:20 »
algoritmus kruznicoveho delenia ci orezania????? to je ktory?? ci tak sa presne vola?? lebo ho nejak nemozem nikde najst

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: zadanie PG
« Reply #9 on: 05.01.2014, 22:24:22 »
algoritmus kruznicoveho delenia ci orezania????? to je ktory?? ci tak sa presne vola?? lebo ho nejak nemozem nikde najst
Algoritmus orezania kružnice.